• Ik ging vandaag Spinning doen in de sportschool. het is driekwartier, en dan denk je; poeh, dat kan ik makkelijk, maar het is zoooooo zwaaar!
    Het is dat ik een redelijke conditie heb dat ik het heb volgehouden, maar ik denk dat ik dit niet snel weer doe.
    Hoewel, het is wel heel goed voor je buikspieren en beenspieren (we gingen daarna ook nog buikspieroefeningen doen) dus dan kan ik straks wel sexy over het strand paraderen.
    Zou ik het nog een keer doen..?
    Hebben jullie ook wat aan jullie lijf gedaan voor een stoer gespierd buikje?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Doen! (:
    Ik loop-hard om wat conditie op te bouwen x)


    You are beautiful, you are love.

    Verder doen!
    Ik doe Zumba (nerd) Dat ziet er ook niet echt vermoeiend uit (zo dacht ik er over) maar dat is het dus wél. Ik doet het 2 keer in de week in de hoop ook wat beter in een bikini te passen :3 En het werkt + het is leuk.

    Ik heb het 1 keer gedaan, en ik was na een kwartier al kapot, vond het stom, slechte muziek, etc. Daarna nooit meer gedaan (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik doe sit-ups:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik gaf zumbalessen, maar ik doe nu gewoon fitness 4 x per week ofzo :')


    'All that shines turns to rust'

    Ik ben te lui (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Wat is zumba? ;o


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik zwem veel, zelf vind ik mezelf niet zo, eigenlijk vind ik mezelf een beetje mollig, maar volgens me vriendinnen heb ik hele sterke armen, ha ha, met armpje drukken win ik meestal, maar weet niet zo goed of ik daar als meisje trots op moet zijn(zip)


    ....

    ik moet al buikspieren doen, voor mijn opleiding zeg maar :3
    maar mijn buikje is niet gespierd en dat hoef ik eigenlij ook niet :3
    een vrouw met een sixpack is lelijk (A)

    Ik probeer vanalles te doen voor mijn lichaam, zodat het was aanzienlijk is voor op het strand. Ik wil gewoon een platte buik, geen gespierd buikje, want dat vind ik niet mooi bij een vrouw ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Snor schreef:
    Wat is zumba? ;o


    Zumba is met je buik zwaaien, heupen wiegen en dat soort stuff. Het schijnt heel vermoeiend te zijn.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2010 - 16:55 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Caithlyn schreef:
    (...)

    Zumba is met je buik zwaaien, heupen wiegen en dat soort stuff. Het schijnt heel vermoeiend te zijn.

    Het ís heel vermoeiend en het is niet alleen met je heupen zwaaien en met je beuk zwaaien en zo. Er zitten like fitness oefeningen tussen en dergelijke.

    Thingies schreef:
    Ik ben te lui (cat)


    *~* Proud Luxury *~*

    Spinning is leeeuuuk :3
    De pest is dat ik waarschijnlijk Crohn heb en na 5 buikspieroefeningen ga ik al dood van de pijn. Goddamnit ._.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    De laatste keer dat ik een platte buik heb is 7 jaar terug.


    No growth of the heart is ever a waste