• Wie wete er tips om te stoppen met roken?

    Ik wil graag stoppen met roken. En misschien andere mensen hier ook.

    Deel je tips hier en misschien hebben anderen en wat aan en ik ook :).


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Zullen die pleisters echt werken dan?


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    NJa, denk eens aan de gevolgen, zoals, je tanden enz .. en eeh, gewoon sterk zijn, en geruik maar van die pleister, voor extra hulp

    Die kaugom.

    of waterpijp roken! Dat is minder slecht dan gewoon roken, en het proeft hetzelfde met een smaakje. :'D
    ;liefde aan de waterpijp;

    heb ooit is gehoord dat als je een sigaret wilt roken en wilt stoppen dat je dan iets anders in je mond moet nemen en tussen je vingers nemen een wortel ofzo xD

    nicotinedinges zo van die chikken en pleisters en wa hebben ze daar nog allemaal?

    in men favosoap zeiden ze ook is da als je snakt naar een sigaret je een glas water steeds moet drinke (weet ni of da helpt ma tis te probere è )

    als je wilt roken iets anders in je mond proppen of je gedachten op iets anders zetten

    XxSeebkexxX


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ga op internet zoeken wat de gevolgen van roken zijn. Ik moest er een paar jaar geleden werkstuk over maken. Getverdemme man die grote grijze longen dat wil je niet in je hebben! XD Soort van shoktherapie fzeu (nerd)


    BAM!

    of waterpijp roken! Dat is minder slecht dan gewoon roken, en het proeft hetzelfde met een smaakje. :'D
    ;liefde aan de waterpijp;
    http://tinypic.com/player.php?v=2zszfr9&s=4
    Yeah XD