• Dat idee krijg ik echt hier, het is soort van verplicht om een aparte stijl te hebben. Kan niemand het zich nou voorstellen dat sommige mensen de kleren die 'in' zijn ook gewoon leuk vindt? Waarom denk je dat zoiets mode wordt? Echt niet omdat de hele wereld het lelijk vindt.
    Dus ik wou gewoon even zeggen, als je gothic, alto of wat je ook voor stijl hebt, bent, je doet maar, maar laat mensen die dat niet zijn ook gewoon zichzelf zijn.

    EDIT:
    Oke, even voor de duidelijkheid, ik heb er niets tegen als iemand een andere stijl heeft dan ik, maar alleen iets tegen mensen die dan zeggen dat anderen huppelkutten zijn,juist omdat die dan niet hun stijl hebben.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 3:40 ]


    Alis volat propriis

    Jup^^.
    Dat vind ik ook raar.
    Mensen die gaan je dom aankijken, als je niet één van hun bent. -Deze zin klopt niet-

    ZUK0 schreef:
    Jup^^.
    Dat vind ik ook raar.
    Mensen die gaan je dom aankijken, als je niet één van hun bent. -Deze zin klopt niet-

    idd, dan zeggen ze helemaal, "ik heb mijn eigen stijl, dat moet je respecteren!" terwijl ze het vreemd vinden als iemand een andere stijl heeft.


    Alis volat propriis

    Dat is helemaal niet waar en ik vind het een beetje onredelijk van jou. De mensen met die 'eigen stijl' respecteren anderen juist omdat de meeste zelf weten hoe het is om met de nek aangekeken te worden. Dus ik vind dit een beetje overdreven.


    -

    Daar merk ik anders niks van.


    Alis volat propriis

    Ik vind dit topic nergens op slaan weet je. Volgens mij heb jij met je neus gekeken of zo, want er zijn genoeg mensen hier die van mode houden.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik ben het niet met dit topic eens. Je scheert nu iedereen over een kam.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik ben het totaal met je oneens.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Marihuana schreef:
    Ik ben het totaal met je oneens.


    ~ Jalexis takes over your world...

    het is wel een beetje waar, maar echt niet alle mensen zijn zo hoor..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Rejection schreef:
    het is wel een beetje waar, maar echt niet alle mensen zijn zo hoor..

    Maar ook als je gewoon met de mode meeloopt is dat jóu eigen stijl. Like je draagt zelf wat je leuk vindt en daar gaat het om.
    Dat je zelf draagt wat je leuk vindt en dat iedereen dat van elkaar accepteert.


    Je moet worden wie je bent.

    En je titel vind ik nergens op slaan, want ik kan niet geloven dat iemand ooit heeft gezegd dat je verplicht niet op iemand anders moet lijken. Dat heb je er zelf van gemaakt. Iedereen wil gewoon dat je jezelf bent en als je daardoor op iemand anders lijkt, so what!

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 11:35 ]


    Je moet worden wie je bent.

    Haha, sorry, wat een onzin.
    Het is juist precies andersom.
    Mensen met een eigen stijl, zoals emo, gothic of scene worden juist als 'anders' beschouwd.
    Het is puur toeval dat er hier veel mensen met een eigen stijl zitten (,die niet door de 'huppelkutten' op school wordt gerespecteerd).


    everything, in time

    Rejection schreef:
    het is wel een beetje waar, maar echt niet alle mensen zijn zo hoor..


    None but ourselves can free our minds.

    Je hebt gelijk. Zelf ben ik niet 'mainstream', maar de meeste van mijn vrienden zijn dat wel. Het maakt mij ook helemaal niet uit wat voor kleren andere dragen. Ik kan alle kledingstijlen accepteren.


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.