• Dat idee krijg ik echt hier, het is soort van verplicht om een aparte stijl te hebben. Kan niemand het zich nou voorstellen dat sommige mensen de kleren die 'in' zijn ook gewoon leuk vindt? Waarom denk je dat zoiets mode wordt? Echt niet omdat de hele wereld het lelijk vindt.
    Dus ik wou gewoon even zeggen, als je gothic, alto of wat je ook voor stijl hebt, bent, je doet maar, maar laat mensen die dat niet zijn ook gewoon zichzelf zijn.

    EDIT:
    Oke, even voor de duidelijkheid, ik heb er niets tegen als iemand een andere stijl heeft dan ik, maar alleen iets tegen mensen die dan zeggen dat anderen huppelkutten zijn,juist omdat die dan niet hun stijl hebben.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 3:40 ]


    Alis volat propriis

    xAirashiix schreef:
    Je hebt gelijk. Zelf ben ik niet 'mainstream', maar de meeste van mijn vrienden zijn dat wel. Het maakt mij ook helemaal niet uit wat voor kleren andere dragen. Ik kan alle kledingstijlen accepteren.


    jaj ik ben het met jou eens.


    ik vecht, pak het vast en ik laat niet los.

    pompiedompim schreef:
    Dat is helemaal niet waar en ik vind het een beetje onredelijk van jou. De mensen met die 'eigen stijl' respecteren anderen juist omdat de meeste zelf weten hoe het is om met de nek aangekeken te worden. Dus ik vind dit een beetje overdreven.

    Hier ben ik het helemaal mee eens.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Voiceless schreef:
    Ik ben het niet met dit topic eens. Je scheert nu iedereen over een kam.

    Desolate schreef:

    Het is puur toeval dat er hier veel mensen met een eigen stijl zitten (,die niet door de 'huppelkutten' op school wordt gerespecteerd).


    Maar wat jij nu doet is, jij respecteert die 'huppelkutten' dus ook niet. Dus waarom zouden zij jou dan wel accepteren?
    Ik ken jou situatie verder niet, maar zo denk ik erover. :Y)

    Verder vind ik dit topic wel onzin hoor, want ik vind hier juist dat iedereen elkaar ontzettend accepteert. (flower)


    ars moriendi

    ik vind dat je half en half gelijkt hebt want mensen met een andere/minde voorkomende stijl vinden mensen die de mode volgen raar en bekijken hen daarvoor -sommige dan toch-
    en omgekeerd is dat hetzelfde


    Change, the only good thing in this world.

    I don't get it, someone explain it to me.


    I live for the applause, you will die for it.

    Flynn schreef:
    I don't get it, someone explain it to me.


    En ook even voor mij uitleggen aub.:9~


    Smiling but close to tears.

    ik snap het niet :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    ik heb geen alternatieve style, maar ik volg ook de mode niet, ja ik heb wel birkenstocks en ja ik heb wel een mitch tas xD

    dus jah ik ben het er helemaal mee eens


    *insert philosophical cringe expression here*

    pompiedompim schreef:
    Dat is helemaal niet waar en ik vind het een beetje onredelijk van jou. De mensen met die 'eigen stijl' respecteren anderen juist omdat de meeste zelf weten hoe het is om met de nek aangekeken te worden. Dus ik vind dit een beetje overdreven.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ehm, ik heb me nooit aangevallen gevoeld op Q omdat ik niet goth, skater, emo ben of een andere, niet-mainstream eigen stijl heb? (:

    [ bericht aangepast op 2 mei 2010 - 14:59 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Deze wereld is gewoon verrot en soms is respect ver te zoeken, en je zelf zijn is gewoon uniek. En als jij dat denkt prima geen problemen mee. Maar weetje iedereen is anders. wat maakt dat uit? Noujah als jij mode mooi vindt prima geeen problemen alleen zie je het niet heel veel klein beetje te verkeert?


    Some angels have no wings.

    Ik vind dat iedereen lekker zelf moet weten wat ze doen. Natuurlijk behoudt het de sfeer niet als mensen anderen huppelkutten noemen en weet ik wat, maar mensen die zo'n woorden in hun mond nemen die weten gewoon niet beter...


    Wie du mir, so ich dir.

    Weetje wat mij opvalt.
    dat iedereen over de maatschappij heeft terwijl ze het toch duidelijk alleen over quizlet heeft.
    Ik vind dat de grootste onzin ooit sorry hoor. Maar ik heb nog nooit gothic achter me aangehad omdat ik me 'normaal' kleed.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Weetje wat mij opvalt.
    dat iedereen over de maatschappij heeft terwijl ze het toch duidelijk alleen over quizlet heeft.
    Ik vind dat de grootste onzin ooit sorry hoor. Maar ik heb nog nooit gothic achter me aangehad omdat ik me 'normaal' kleed.

    Dat zeg ik ook niet, ik bedoel dat ze, zonder zich precies op iemand te richten, je toch behoorlijk kunnen uitschelden.


    Alis volat propriis