• HOOOOI...Weetje; k ging gisteren schoenen kopen met m'n zusje-die 5 jaar jonger is- en toen kocht zij schoenen van maat 39 en k van maat 37 want een 38 valt altijd uit en nu loopt zij me te pesten dat k kleine voeten heb en dat k kleiner dan haar ben,k ben nog altijd 1 centimeter hoger maarjah ='3Wie heeft er nog meer kleine voeten?


    If you believe in yourself anything is possible

    Ikke 38, 5 voor 14 jaar, redelijk klein...


    XXX Evelyne

    Oeps, dubbelpost, forum doet echt raar:|

    [ bericht aangepast op 1 mei 2010 - 17:43 ]


    XXX Evelyne

    37 voor 15 jaar.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    39 voor 13 jaar
    redelijk normaal toch?:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ikke niet.

    Ik heb denk ik voor een jongen kleine voeten. Maat 40..

    Ik heb ook maat 36 en 37,5. Mijn ene voet is groter dan de ander en dat scheelt 1,5 maat:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ben 11 & heb maat 38. <3


    People change like the seasons - J. Cole

    ScrapAttack schreef:
    37 voor 15 jaar.


    jah k dus ook...


    If you believe in yourself anything is possible

    theJordan schreef:
    Ik heb denk ik voor een jongen kleine voeten. Maat 40..


    geen idee,maar volgens mij ook jah =3


    If you believe in yourself anything is possible

    Ik heb 37 mijn zusje van twaalf heeft grotere voeten. Maar er zijn ook nog altijd mensne van mijn leeftijd met nog kleinere.
    Ik ben trots op mijn kleine voeten want dat is in japan een teken van schoonheid (A)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    Ik heb 37 mijn zusje van twaalf heeft grotere voeten. Maar er zijn ook nog altijd mensne van mijn leeftijd met nog kleinere.
    Ik ben trots op mijn kleine voeten want dat is in japan een teken van schoonheid (A)



    serieus?dat wist k niet :x


    If you believe in yourself anything is possible

    of het was china,
    zo zie je maar dat het nog niet zo erg is.
    Ik ben verder ook niet bepaald groot (1.64) of dik ofzo dus lijkt het me maar niks om grotere voeten te hebben (ok mijn zusje is een kop kleiner maar alsnog)


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder

    VampEye schreef:
    of het was china,
    zo zie je maar dat het nog niet zo erg is.
    Ik ben verder ook niet bepaald groot (1.64) of dik ofzo dus lijkt het me maar niks om grotere voeten te hebben (ok mijn zusje is een kop kleiner maar alsnog)


    k ben 1.62 en groei sinds m'n 12de niet meer en dat is eigelijk best kut :x want k ben nu 15 en iedereen denkt dat k 8 ofzo ben :x en als k dan naast m'n zusje loop(die is inmiddels wel gegroeit) dan denken ze dat zij mijn grote zus is ipv andersom(tenzij je de voorkant ziet dan is het heel duidelijk)en k ben nu wel een beetje mollig maar daar heb k zo m'n reden voor en als k eindelijk m'n nest weer uit mag ga k dat mollige er zo vanaf trainen

    [ bericht aangepast op 29 mei 2010 - 16:22 ]


    If you believe in yourself anything is possible

    ^^ idd je word wel jonger aangezien.
    Onlangs was het dus zo dat er werd verteld dat ze het eerst niet geloofden toen ik zei dat ik 14 was. Ik voegde er dus aan toe dat ik immidels 15 was en iedereen keek me aan van 'wtf 15?'


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder