• We zijn op zoek naar enkele nieuwe beta-readers!!!

    Je kunt je tot het eind van de week (7 mei)aanmelden op http://www.quizlet.nl/beta/

    Mensen, wij mods doen ons best hoor. Die uitslag is er niet zo maar zodra de aanmeldingen zijn gesloten. En het is niet zo dat we die aanmeldingen zomaar vergeten. Heb geduld, de uitslag komt er echt wel.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 8:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 mei 2010 - 20:23 ]


    Dit is mijn signature...

    Hoeveel zullen er eigenlijk gekozen worden?


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Hoeveel zullen er eigenlijk gekozen worden?
    Wil ik eigenlijk ook wel weten. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    (...)Wil ik eigenlijk ook wel weten. (krul)

    Ik gok een stuk of drie of zo :3

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 15:14 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    KirstenSnaps schreef:
    Damn waarom schrijven jullie allemaal zooooo'n lange aanmeldingsformulieren :3. Ghehe, nee stiekem vind ik dat alleen maar positief als iemand zichzelf 'fatsoenlijk' kan verwoorden. Iedereen bedankt voor de inschrijvingen (krul)

    O nee! Meen je dat nu? Om die reden heb ik nu net een vrij korte geschreven!
    Aargh, ik haat mezelf! :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Siren schreef:
    (...)
    O nee! Meen je dat nu? Om die reden heb ik nu net een vrij korte geschreven!
    Aargh, ik haat mezelf! :^)


    van hetzelfde xD
    en om welke mysterieuze reden mogen wij niet weten hoeveel readers er nodig zijn?


    What would Emma do?

    Siren schreef:
    (...)
    O nee! Meen je dat nu? Om die reden heb ik nu net een vrij korte geschreven!
    Aargh, ik haat mezelf! :^)

    Jij wilt niet weten hoe lang mijn modaanmelding was. En als het je beter laat voelen: ik werd niet gekozen. (krul)

    Siren schreef:
    (...)
    O nee! Meen je dat nu? Om die reden heb ik nu net een vrij korte geschreven!
    Aargh, ik haat mezelf! :^)
    Beter een korte, maar krachtige dan een lange waar je alleen maar rond de pot draait. :3


    Only losers can act the way you do

    Prodigy schreef:
    (...)
    Jij wilt niet weten hoe lang mijn modaanmelding was. En als het je beter laat voelen: ik werd niet gekozen. (krul)

    Die van mij was ook lang, geloof ik, en ik werd ook niet gekozen. :3
    Heb jij jezelf hiervoor ook aangemeld? Veel succes dan! :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    Virtus schreef:
    (...)Beter een korte, maar krachtige dan een lange waar je alleen maar rond de pot draait. :3

    Goed gezegd, Emilie. :^)


    Where there is a sea there are pirates...

    hilfxmir schreef:
    (...)

    van hetzelfde xD
    en om welke mysterieuze reden mogen wij niet weten hoeveel readers er nodig zijn?


    Van mij mogen jullie het weten, maar wij weten ook niet precies hoeveel er gekozen gaan worden. Ik denk dat het er 3 gaan zijn.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Maserati schreef:
    (...)

    Van mij mogen jullie het weten, maar wij weten ook niet precies hoeveel er gekozen gaan worden. Ik denk dat het er 3 gaan zijn.

    Ja, ik denk ook zoiets. Er zijn er onlangs twee weg en er zijn best wel veel aanvragen, dus ik denk ook 2-4 (:


    Never run out of reasons to smile...

    Siren schreef:
    (...)
    Goed gezegd, Emilie. :^)
    Ik weet het. (krul)


    Only losers can act the way you do

    Succes iedereen enzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik hoop zo dat ik gekozen word maar ach het zal wel weer eens niet, dat ik een keer wordt gekozen. :(

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 19:28 ]

    Hahah, die slechte eigenschappen.. Was het de bedoeling om gewoon slechte eigenschappen te noemen (zoals; ongeduldig, snel geirriteerd) of moest je echt slechte eigenschappen noemen die met verhalen te maken hebben? Want ik heb nu allemaal slechte eigenschappen opgenoemd die ik heb tijdens verhalen lezen. ;o
    Ja, nu gaan ze me al helemaal niet meer kiezen.


    it's so empty living behind these castle walls