• We zijn op zoek naar enkele nieuwe beta-readers!!!

    Je kunt je tot het eind van de week (7 mei)aanmelden op http://www.quizlet.nl/beta/

    Mensen, wij mods doen ons best hoor. Die uitslag is er niet zo maar zodra de aanmeldingen zijn gesloten. En het is niet zo dat we die aanmeldingen zomaar vergeten. Heb geduld, de uitslag komt er echt wel.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 8:46 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 15 mei 2010 - 20:23 ]


    Dit is mijn signature...

    Rutger schreef:
    De inschrijfperiode is inmiddels gesloten. Nu gaan de mods kijken wie de nieuwe beta's worden.

    Uitslag volgt over ongeveer een week (Y)

    Spannend :3

    Ben benieuwd.:9~


    *insert philosophical cringe expression here*

    Wie o wie worden onze nieuwe 'collega's' :3


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Damn, te laat haha (krul)
    Ik was op vakantie, lol.
    In ieder geval- succes iedereen! (nerd)


    Hope goes lost but never dies.

    Uitslag over een week...
    Ik ben dan natuurlijk weer net op vakantie met school
    (A)


    A line is a dot that went for a walk.

    Damn waarom schrijven jullie allemaal zooooo'n lange aanmeldingsformulieren :3. Ghehe, nee stiekem vind ik dat alleen maar positief als iemand zichzelf 'fatsoenlijk' kan verwoorden. Iedereen bedankt voor de inschrijvingen (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Men, waarom was ik nou niet eerder op Q gekomen?


    Your make-up is terrible

    Oe, spannend -ook al vind ik het helemaal niet spannend. Ik geloof niet in mezelf, volgens mij word ik het niet. Inschrijvingsformulieren invullen is mijn ding niet, ik verpest het altijd op één of andere manier. :')

    Naja, succes iedereen. :3


    Only losers can act the way you do

    Inderdaad spannend!
    Ik reken maar nergens op, anders sta ik dadelijk nog voor een grote teleurstelling.


    everything, in time

    KirstenSnaps schreef:
    Damn waarom schrijven jullie allemaal zooooo'n lange aanmeldingsformulieren :3. Ghehe, nee stiekem vind ik dat alleen maar positief als iemand zichzelf 'fatsoenlijk' kan verwoorden. Iedereen bedankt voor de inschrijvingen (krul)
    Daarom ben ik juist zo'n verschrikkelijk geval in inschrijvingsformulieren: als ik korte schrijf, dan is het niet lang genoeg en heb ik mezelf niet goed genoeg gepromoot. Als ik een lange schrijf, draai ik rond de pot en slaat het nergens op. D:


    Only losers can act the way you do

    ^ Dat is bij mij dus ook altijd. xD


    Take me to wonderland

    ik wil wel van die lange schrijven maar dan komen er dingen over mij in die niet waar zijn

    Spannend ;3
    Succes iedereen!
    -volgens mij heb ik mijn formulier veel te kort inhoudsloosgemaakt, ik had pijnlijke handen van 20 pagina's typen voor school duss.. x'D


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Spannend. Succes, iedereen! ^_^


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    TeddyMurder schreef:
    Men, waarom was ik nou niet eerder op Q gekomen?

    Daar weet ik wel een antwoord op