• En toen waren Portugal en Denmark opeens een team. Wij gaan samen een verhaal schrijven, en daar hebben we natuurlijk, rollen voor nodig.
    We zoeken nog steeds rollen

    You’ve just got hit by me

    Christine heeft de kans gekregen om mee te helpen bouwen aan het stadion in zuid Afrika. Ze is heel blij dat ze die kans heeft gekregen, want ze was 1 van de vele architecten in opleiding die daar aan mee wou werken. Maar zij heeft de kans gekregen. Christine reist naar Zuid Afrika en helpt met het ontwerpen en de bouw van het gebouw. De verloopt echter fantastisch. Wanneer het gebouw dan uiteindelijk klaar is, komen een aantal teams, waaronder andere het team van Oranje. Ze geeft rondleidingen en Christine heeft het heel druk. Maar als dan Ibrahim Affelay op haar pad komt lopen…


    Rollen:
    Beste vriendin(nen): Arrogant & Springbreak
    Vriendinnen: Guitarsolo
    Crush van Sergio Ramos: Cameroon
    Crush van Atsuto Uchida: Maserati
    Crush van Riccardo Montolivo: Arrogant
    Crush van Fernando Torres: Springbreak
    Vriendinnetje van David Villa: another Cameroon
    Crush van Cristiano Ronaldo: Portugal
    Crush van Simon Kjaer: Denmark. (I just own him)
    Andere architecten (in opleiding):

    Wat moet je invullen:
    Naam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Uiterlijk + foto:
    Karakter:
    Extra:
    Van welk land moet Christine zijn?:
    Welke voetballer wordt Christines crush?:

    -Wees wel zo aardig alles in te vullen, if possible meet foto-

    [ bericht aangepast op 16 juni 2010 - 15:50 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Beste vriendin van Christine en later vriendin van Riccardo Montolivo.

    Volledige naam: Isabella Lucy Rodriquez.
    Leeftijd: 20 jaar.
    Uiterlijk: Isabella heeft een smal en klein gezicht wat prachtig combineert bij haar lichaam. Haar ogen zijn goudbruin en haar lippen zijn lichtroze en vol. Haar huid is boterzacht en blank. Isabella heeft donkerbruin haar met wat rode tinten erdoorheen wat een warm gevoel geeft. Haar haren komen tot haar schouders en zijn stijl. Het lichaam van Isabella is slank en soepel en ze heeft een magere taille.
    Karakter: Vurig, moedig, soms een tikkeltje brutaal, is erg verlegen in de buurt van jongens en oudere. Erg slim, behoorlijk overbezorgd en erg behulpzaam. Sportief en actief ingesteld. Een echt meisjes-meisje.
    Extra: Niemand weet dat Isabella een tatoeage heeft op haar linkerheup. Op de tatoeage is de Italiaanse vlag afgebeeld.

    +Van welk land moet Christine zijn?: Hetzelfde land als haar crush of een land vlak er naast?
    +Welke voetballer wordt Christines crush?: Cristiano Ronaldo of Robin van Persie? Een player of mooiboy lijkt mij geschikt voor dit verhaal :9~

    Ik zou echt heel graag deze rol willen!


    Vainglorious

    Wejoo ik wil stiekem vriendin van Cristiano Ronaldo zijn dus niemand mag die hebben haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik wil de vriendin van Fernando Torres worden. :9~ En en ik ga hem nu invullen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NEDERLAND WINT!!!(yeah)(yeah)

    Nog een crush voor Sergio Ramos nodig? :$

    Naam: Nanda DeLores
    Leeftijd: 22
    Uiterlijk + foto: Nanda nanda draagt meestal gewoon een skinny jeans of een baggy broek een leuke top met vest. Jurken trekt ze ook graag aan. Verder heest ze een grote nike collectie en heel veel pumps.
    Karakter: nanda is soms een echte bitch. Ze is niet op dr mondje gevallen. Alleen bij vreemden is ze verlegen. Verder gaat ze door het vuur voor haar vrienden, en zal ze ook nooit in de steek laten.
    Extra: nanda heeft een crush op Sergio Ramos, en zal er alles aan doen om maar wat met hem te krijgen. Ook is ze als de dood voor spinnen. En houd van dr husky, en ofcurs voetbal.
    Van welk land moet Christine zijn?: Portugal of Spanje
    Welke voetballer wordt Christines crush?: Fernando Torres of Christiano Ronaldo

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:04 ]


    It's never the right time to say goodbye.

    Portugal schreef:
    Wejoo ik wil stiekem vriendin van Cristiano Ronaldo zijn dus niemand mag die hebben haha. (krul)


    Crap, hij lag net op mijn bord.
    Ik blijf dan maar van hem af...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Beste vriendin.
    Naam: Whitney Camino
    Leeftijd: 23
    Foto + beschrijving: Whitney is een magere en jonge vrouw. Ze heeft blond haar met een slag en bruine ogen. Haar huid is egaal van kleur en niet heel bleek en ook niet heel bruin. En ze is ongeveer 1 meter 68.
    Karakter: Vrolijk, lief, spontaan, rustig, slim, behulpzaam, betrouwbaar, leergierig en kan goed voor zichzelf opkomen.
    Extra: Whitney heeft weinig intresse in voetballers maar de Spaanse Fernando Torres kan haar aandacht wel trekken al doet ze alsof ze hem niet ziet zitten omdat ze bindingsangst heeft.
    Van welk land moet Christine zijn?: Frankrijk
    Welke voetballer wordt Christines crush?: Ibrahim Afellay.

    [ bericht aangepast op 15 juni 2010 - 16:06 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Denmark schreef:
    (...)

    Crap, hij lag net op mijn bord.
    Ik blijf dan maar van hem af...

    Psst ik zit nu te kwijlen want Portugal speelt haha :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Psst ik zit nu te kwijlen want Portugal speelt haha :9~


    Haha Ik kwijl met je mee.
    Maar als Spanje komt En Sergio in beeld is Oeeeh...


    It's never the right time to say goodbye.

    Serpent schreef:
    (...)

    Haha Ik kwijl met je mee.
    Maar als Spanje komt En Sergio in beeld is Oeeeh...

    Maar maar maar, Cristiano is heet men. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Serpent schreef:
    (...)

    Haha Ik kwijl met je mee.
    Maar als Spanje komt En Sergio in beeld is Oeeeh...


    Gezellig. Ik ken Ronaldo eigenlijk niet zo goed, hij heeft iets smexxii's maar, hij is niet de speciaalste persoon ever.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Portugal schreef:
    (...)
    Maar maar maar, Cristiano is heet men. (krul)


    Haha ja dat klopt. Maar die muts heeft nu wel geel xD
    maaar ik vind Sergio ook fxcking lekker.
    ben sinds gister een flinke crush.


    It's never the right time to say goodbye.

    Denmark schreef:
    (...)

    Gezellig. Ik ken Ronaldo eigenlijk niet zo goed, hij heeft iets smexxii's maar, hij is niet de speciaalste persoon ever.


    Das waarr. Sergio vind ik de speciaalde persoon ever(A)hihi.


    It's never the right time to say goodbye.

    Serpent schreef:
    (...)

    Das waarr. Sergio vind ik de speciaalde persoon ever(A)hihi.


    Ik ga Sergio ff googlen, ik ken hem ook niet.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Denmark schreef:
    (...)

    Ik ga Sergio ff googlen, ik ken hem ook niet.


    Hijs niet super knap.
    maar hij heeft wel een paar punten waar ik op val snapje.


    It's never the right time to say goodbye.