• Ja ik vind het dus geen reet meer aan op quizlet. Er gebeurt nauwelijks nog wat en al het nieuws wat op het forum komt weet ik grotendeels al.
    Tijd voor mij om te stoppen?
    Nee ik denk het niet want de mensen die ik hier nog spreek ga ik dan teveel missen.
    Vinden jullie Q nog leuk? Wat doen jullie dan haha (cat).
    Schrijven heeft voor mij geen zin. Bij hoofdstuk 3 weet ik niks meer.


    when words fail, music speaks.

    Hetzelfde bij mij, ik begon in 2008/2009 (ietsindierichting) toen ben ik er een halfjaartje niet op geweest, en toen kwam mijn verslaving weer terug :]
    Ga anders de verhalen van andere mensen lezen, daar is Q volgens mij deels ook voor, haha :].
    Als ik nu internet opstart, start ik tegelijkertijd Q op :]


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik reageer gewoon op bijna elk topic als ik me verveel ._. Verder heb ik Q aanstaan maar doe ik er niks mee. Soms schrijven of met iemand praten... Het is saai geworden, ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hm, gewoon doelloos op het forum rondhangen, willekeurige Stories lezen en profielen bezoeken. (En daarna van verveling op Hyves gaan.)


    You move me ......... Kurt

    Toen ik me registreerde, heb ik alleen wat stories gelezen en profielen bezocht. Toen dat ging vervelen ben ik gestopt met op quizlet te komen en nu ongeveer een half jaar later ben ik nog eens komen piepen. En ik begin het terug leuk te vinden hier.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 17:09 ]


    Take me to wonderland

    Praat met mij, dan word het vanzelf wel leuk.
    -wenkbrauwwiebel-


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Lezen vooral eigenlijk :3 Er zijn hier ene paar stories op Q die ik echt ontzettend graag lees (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Schrijven. Story's leven. Quizzen verzinnen. Forum x) Maar ik heb ook wel pas een periode gehad dat ik like een halfjaar niet meer op Q heb gezeten. & nu plots weer heel actief (^_^)

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 19:13 ]


    Beeeeeeeesje :-)