• heey,,
    ik heb een soort van probleem.
    op paasmaandag ga ik naar m'n oma om mijn en mijn zus verjaardag te vieren met familie.maar mij nichje en tante komen ook en ik word gek van hun.
    1.mijn tante wil steets weten hoe het op school gaat(zij is leraares en ik ben dislecties en dat vind ze interesand of zo).en ik heb egt geen zin om steets met haar daar over te hebben
    2.mijn nichje wilt de hele tijd aandagt van mij.vroeger wou ze steets spelen en nu steets met me praten omdat ze zogenaamt (hard)rock is om dat ze fan van lady gaga jb en Avril Lavigne(niks kwaat over hun maar dat is niet egt hard rock)en dat ze bij de populare hoord maar toch anders is en zo.gek om van te woorden en als ik iets zeg over de muziek waar ik naar luister(th,nightwish,linker park) zegt ze alleen maar slachte dinge er over.en ze weet alles beter.
    3.en dan wild iedereen ook alles van me weten en zo en daar kan ik niet tegen. ik kan er niet tegen als mensen op mijn lip zitten. en nee ik kom er ook niet onder uit. dus wat moet ik nu
    XoXoX


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Zeg gewoon dat je even naar de wc moet(A)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Zeg gewoon dat je even naar de wc moet(A)

    dan kan ik op die plee blijven zitten was als ik trug kom begint het gewoon weer van voor af aan


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    doen alsof je ziek bent? I dunno, of iets meenemen naar daar waar je mee bezig kan zijn, een laptop, boek, ..

    srr wist niets beter ><


    You're a star in heaven.

    doen alsof je ziek bent? I dunno, of iets meenemen naar daar waar je mee bezig kan zijn, een laptop, boek, ..

    srr wist niets beter ><

    laptop mag miet boek gaat wel maar ik kan me dan moeilijk comsentreren en dan wil mijn tante weer weten wat ik lees en zo


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    1. zeg tegen je tante dat je er niet graag over praat.
    2. negeer je nichtje dan houd ze er wel mee op.
    3. dan zeg je dat je last van je keel hebt en dus niet veel moet praten.


    -

    1. zeg tegen je tante dat je er niet graag over praat.
    2. negeer je nichtje dan houd ze er wel mee op.
    3. dan zeg je dat je last van je keel hebt en dus niet veel moet praten.

    dat kan ik wel proberen ik weet niet of dat met me nigje werk maar de rest meschien wel
    dankje


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    graag gedaan ^^


    -