• Ik ben echt boos nu.
    Mijn vriendin was 1 mei jarig. Ik kon niet komen, want ik was de hele dag weg en ik kon echt niet iets verzetten of zo. De rest van de week kan ik ook niet.
    Vorige week vroeg ik aan haar: wat wil je hebben? Ze zei dat ze zo'n ding wilde hebben waarmee je heel mooi je nagels kon lakken. Ik wist waar je dat kon kopen, niet duur, maar wel gewoon goed want een kennis van mij heeft dezelfde, en hij werkte echt goed.
    Dus zij zei: 'Maar dat is heel duur, dus ik ga een keer op de markt kijken.'
    Ik zei: 'Nee, dat ga je niet. Want heel toevallig krijg je die van iemand, je weet natuurlijk niet van wie.' En toen moesten we lachen; het was duidelijk dat IK heb ging kopen, voor haar als cadeautje.
    Ik heb hem die middag dus ook samen met mijn zus in de stad gekocht, krabbelde ze me net waarin stond dat ze hem zelf had bestelde, voor 'belachelijk veel geld' zoals ze zei. En ze hoopte dat ik niet boos was.
    Godverdomme, natuurlijk ben ik wel boos! Wat een naaistreek. Nu moet ik terug met dat cadeautje, en wat moet ik 'r nu geven? Geld? Zodat ze dat andere bestelde ding kan betalen? Nou, dacht het dus niet. Kutzooi.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zou gewoon vragen aan haar of ze het echt niet door had.. En anders zou ik echt niets geven, had ze het maar niet moeten bestellen :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Geef haar maar lekker niks ._.
    Da's echt lame van haar.


    I live for the applause, you will die for it.

    Whiskers schreef:
    Ik zou gewoon vragen aan haar of ze het echt niet door had.. En anders zou ik echt niets geven, had ze het maar niet moeten bestellen :'D

    Ik weet zeker dat ze wist dat ik het ging kopen, maakt niet uit wanneer maar ik zou het kopen. Dat was heeel duidelijk voor haar, dat zag ik.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    L0VEDRUNK schreef:
    (...)
    Ik weet zeker dat ze wist dat ik het ging kopen, maakt niet uit wanneer maar ik zou het kopen. Dat was heeel duidelijk voor haar, dat zag ik.

    Gewoon even navragen, mss had ze het niet door? [/dat soort mensen heb je namelijk.] En zoals ik net zei; gewoon niets halen :'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Flynn schreef:
    Geef haar maar lekker niks ._.
    Da's echt lame van haar.


    .

    Wat een ... D: Sorry, maar als je weet dat iemand dat voor jou gaat kopen, koop je het uit respect niet zelf. Dat is gewoon onbeschoft ._.

    Koop haar lekker niets, haar fout, moest ze maar niet zo lame doen.

    [ bericht aangepast op 3 mei 2010 - 16:49 ]


    Only losers can act the way you do

    Virtus schreef:
    Wat een ... D: Sorry, maar als je weet dat iemand dat voor jou gaat kopen, koop je het uit respect niet zelf. Dat is gewoon onbeschoft ._.

    Koop haar lekker niets, haar fout, moest ze maar niet zo lame doen.

    En het is nog wel mijn beste vriendin, en ik wilde echt iets kopen voor 'r wat ze heel leuk vond. Grrmbl.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Koop kauwgom ofzo. Ze is zelf zo dom geweest om haar geld uit te geven voor iets wat jij haar ging geven. ;d
    Misschien kan je het zelf gebruiken ? D:


    None but ourselves can free our minds.

    Flynn schreef:
    Geef haar maar lekker niks ._.
    Da's echt lame van haar.

    Inderdaad. :l


    Let the Night embrace you

    Ik vind dat best raar aangezien ze wist dat jij `m voor d'r ging kopen =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Flynn schreef:
    Geef haar maar lekker niks ._.
    Da's echt lame van haar.