• Dat wil ik echt weten. En niet in de zin van: een site. Maar, is het belangrijk voor je?

    Voor mij écht wel. Ik heb hier vriendschappen opgebouwd, die gewoon ongelofelijk zijn ;o
    En ja, je kunt wel zeggen: dat kan toch ook op andere plaatsen? Maar daar gaat het niet om.
    De mensen op deze site, hebben me gemaakt zoals ik ben. Zonder kiddo's van hier, had ik het echt niet gered, dat weet ik zeker.

    En jullie? Vertel het me! (krul)

    <3'

    Heel erg veel. Zonder had ik jou en Sharona niet gehad en dan was ik zeker niet de persoon dat ik nu ben. Ik kan hier gewoon mijn hart luchten zonder dat iemand me raar bekijkt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    voor mij eigenlijk best veel, het is mijn ontspanning van de dag (ow wat klinkt dat dom:P) en ik heb hele lieve mensies ontmoet!!


    xxxx


    love is in the air... but i can't fly

    Ik sta achter jou :Y).

    Het heeft nooit iets voor me betekend, en nu nog steeds niet.

    Véél. Het heeft me denk ik wel grotendeels gemaakt hoe ik nu ben. Ik heb hier ook geweldige mensen leren kennen en je kan er dingen kwijt waar je die anders niet zou kwijt kunnen.


    your eyes are like stars in the night.

    Het klinkt altijd zo overdreven als je zegt dat iets je leven is. Maar dat is eigenlijk wel zo.. Al mijn vrienden ken ik via/door Quizlet. Niet allemaal zitten (actief) op Q, maar dan ken ik ze wel door iemand anders van Q enzo. Dus ik ben wel blij dat ik iets terug kan geven ;)

    Ik dacht eerst dt quizlet saai was en dat ik niemand ging vinden met de gemeenschappelijke intresses. en er zijn genoeg mensen waar ik nu mee babbel.


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Eigenlijk niet zoveel. Heb hier wel mensen ontmoet waar ik echt heel erg blij mee ben maar voor de rest is het maar gewoon een site :')


    -

    waarom niet in de zin van; een site?
    want dat is het wel voor mij,
    gewoon een site.
    niets meer en niets minder.


    AAP

    Poseidon schreef:
    Véél. Het heeft me denk ik wel grotendeels gemaakt hoe ik nu ben. Ik heb hier ook geweldige mensen leren kennen en je kan er dingen kwijt waar je die anders niet zou kwijt kunnen.

    Mee eens (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Dankzij Q kon ik mijn schrijfstijl met andere mensen delen en laten zien ^^


    You can run but not hide

    Gelous schreef:
    waarom niet in de zin van; een site?
    want dat is het wel voor mij,
    gewoon een site.
    niets meer en niets minder.


    Ik deel jouw mening.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Zeker weten! Ik kan echt geen 2 dagen zonder. Het is hier gewoon gezellig, ik heb veel vrienden met wie ik graag iedere dag wil praten. Ik hou er van om aan mijn story's te werken, en ook om ze te lezen. En natuurlijk de quizen! Eigenlijk kan ik een leven zonder quizlet moeilijk voorstellen. Als ben ik maar 10 minuten online, dan heb ik toch weer zo iets van, het was weer gezellig, even mijn bericht gecheckt, even op het forum kijken. Dus ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Schijven (:


    -

    Ik ken niet echt mensen van Q in het echt, want ik zit er nog niet zo lang op. Maar ik heb in die paar maandjes best veel meegemaakt waar ik een paar dingen van op het forum heb gezet en dat heeft me echt geholpen. En hier kan ik een andere kant van mezelf kwijt.(wow, dat klonk debiel)


    Alis volat propriis