• Dat wil ik echt weten. En niet in de zin van: een site. Maar, is het belangrijk voor je?

    Voor mij écht wel. Ik heb hier vriendschappen opgebouwd, die gewoon ongelofelijk zijn ;o
    En ja, je kunt wel zeggen: dat kan toch ook op andere plaatsen? Maar daar gaat het niet om.
    De mensen op deze site, hebben me gemaakt zoals ik ben. Zonder kiddo's van hier, had ik het echt niet gered, dat weet ik zeker.

    En jullie? Vertel het me! (krul)

    <3'

    Ik speel het zegmaar niet lang. Eerst wou ik er nieteens aan beginnen. Maar sinds de eerste dag was ik gelijk verslaafd toen ik zag hoe iedereen hier tegen elkaar deed. Sommige zijn een uitzondering. Het is wel belangrijk voor mij, want als ik de computer aan zet, dan ga ik ook meteen naar Quizlet enzo. En mij halve mailbox staat vol met mailtjes van quizlet, haha.(krul) Ik heb hier ook vriendschappen opgebouwd. En ja, dat is best wel belangrijk voor me? ;o


    Smiling but close to tears.

    Vroeger wel, maar ik merk dat het steeds minder een issue voor me wordt om niet te quizletten. De meeste mensen van Q waar ik om geef heb ik op hyves en msn en die sms ik ook regelmatig dus die hou ik ook wel dichtbij me.


    We can only learn to love by loving.

    Best wel veel,
    Want door quizlet heb ik 2 BFF's van me leren kennen.
    Nikkie en Anka, en het zijn echt 2 schatten van vriendinnen (A)
    En ook omdat je verhalen kunt schrijven, en anderen die kunnen beordelen :P

    XOXO (K)


    Don't stop believing, and you will be happy

    Veel, want daardoor heb ik een nieuwe hobby gevonden, of zelfs een passie. En dan bedoel ik schrijven en door Quizlet lees ik nu ook graag, of in ieder geval veel liever dan vroeger. (:


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dankzij Quizlet ben ik gaan schrijven en heb ik nieuwe vriendinnen ontmoet. :D

    Fun en schrijven ;3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    Fun en schrijven ;3

    ...& je ideeën uitwisselen met anderen op het forum.


    Beeeeeeeesje :-)

    Heel erg veel. Ik zou geen dag zonder kunnen. Het schrijven, plezier hebben en vriendinnen maken is geweldig :9~


    And now we're counting down to Phase Zero.

    te veel om op te noemen

    mijn schrijfstijl is beter geworden :3
    en ik heb mensen ontmoet en daar ben ik heel blij om :3
    gewoon omdat ze heel speciaal voor mij zijn :3
    en ik heb super veel lol met ze en dat is echt grappig en leuk! Maar ik kan ook serieuze gesprekken met ze hebben en dat vind ik toch wel heel fijn :3

    en ook vind ik het wel leuk, naja, vond meer, om op het forum rond te hangen :3
    gewoon omdat er soms van die topics kwamen dat ik echt hard moest lachen :3

    Ik ben nu goed bevriend met mensen die ik (meerdere malen) ontmoet heb, en waarmee ik nog regelmatig contact heb. Ik vertrouw mensen amper, zeker in het begin, maar ik had van tevoren nooit verwacht dat ik me zo open zou stellen aan mensen hier op Quizlet waarmee ik goed bevriend was. Achteraf gezien heb ik er spijt van bij sommige mensen, aangezien niet iedereen zo veel om die vriendschap gaf zoals ik deed..

    Maargoed, ik kwam hier om te schrijven, waar ik overigens enorm in gegroeid ben & wat ik nog steeds met evenveel plezier doe.

    Maar als ik terugkijk naar vroeger, was Quizlet leuker. Alhoewel het nu ook wel leuk is, maar de oude tijden waren goud.

    Al schaam ik me wel als ik oude verhalen teruglees (geinactiveerd, ofcourse) waar voornamelijk Tokio Hotel (._.) in voorkwam. En dan die schrijfstijl, smilies, het verhaal zélf (echt hét toppunt van obsessed zijn), bah. Ik krijg er nog steeds rillingen van.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Prevail schreef:
    Vroeger wel, maar ik merk dat het steeds minder een issue voor me wordt om niet te quizletten. De meeste mensen van Q waar ik om geef heb ik op hyves en msn en die sms ik ook regelmatig dus die hou ik ook wel dichtbij me.


    when words fail, music speaks.

    Op sommige mensen en sommige schrijvers na, niks meer.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Heel erg veel. Het is mijn favorieten site. Eerst vond ik het een site voor kleuters, maar toen ik begon met schrijven en praten op het forum..toen vond ik het echt geweldig! Het is echt mijn favorieten site en ik zit er soms echt de hele dag achter.


    Vainglorious

    Quizlet is mijn startpagina. Ik heb er veel mensen ontmoet en ben begonnen met schrijven hier.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'