• Damndamn, ik moet 9 kansen op de 10, mijn jaar overdoen, hoe rot is dat wel niet? ;x ik sta teveel onvoldoendes, en het is te laat om nu nog bij te sturen. Ik heb dus écht geen zin om een extra jaar te doen;o

    heeft er nog iemand hetzelfde? =,=

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 18:17 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ha ja, waarschijnlijk ik omdat ik mijn wiskunde niet goed kan krijgen. Voor één vak moet ik mijn jaar (waarschijnlijk) overdoen ,___,

    Nee, maar dat is echt rot voor je

    Eloquently schreef:
    Ha ja, waarschijnlijk ik omdat ik mijn wiskunde niet goed kan krijgen. Voor één vak moet ik mijn jaar (waarschijnlijk) overdoen ,___,

    Ohnee ;s Maar wiskunde is ook wel redelijk belangrijk hé denk ik? Ik moet voor informatica mijn jaar overdoen, maar alleen omdat ik voor aardrijkskunde ook een onvoldoende heb ;s


    Life begins at the end of your comfort zone

    katrnaSOUNDS schreef:
    (...)
    Ohnee ;s Maar wiskunde is ook wel redelijk belangrijk hé denk ik? Ik moet voor informatica mijn jaar overdoen, maar alleen omdat ik voor aardrijkskunde ook een onvoldoende heb ;s

    Ja, het is belangrijk en ik haal voldoendes maar ik moet 60% of zo halen om te slagen en ik raak amper aan 55%

    IK! misschien.. kleine kans, maar er is een kans dat ik niet slaag. Maar het is wel echt fucked up for u ;o dat je dan waarschijnlijk je jaar over moet doen. En ik heb dat al gehad, dus ik weet ongeveer wel hoe je je voelt. En het enige wat je kan doen is het accepteren en volgend jaar alles bijhouden etc -moest ik ook- xd. But it sucks hunney. ;o


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik moest vorig jaar kiezen tussen de tweede klas overnieuw doen of een niveau afstromen en daar naar de derde gaan. Ik heb het laatste gedaan. Is dat geen optie?

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 19:14 ]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'