• Wie gaat er vanavond een stille tocht lopen? Of misschien iets anders doen tijdens de dodenherdenking?
    Ik ga voor het eerst in mijn leven een stille tocht lopen, dan een speech horen van de burgemeester en 2 minuten stil zijn. (Dat laatste heb ik wel vaker gedaan, maar dan achter de tv.)
    Wie doet er mee? (:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik zit gewoon achter de tv xD


    Don't stop believing, and you will be happy

    Ik ga om 8 uur 2 minuten stil zijn, verder niets.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga gewoon tv kijken en heel erg hopen dat de film Anne Frank weer dit jaar op tv komt.

    Ik ben 2 minuten stil, en kijk naar de dodenherdenking op de Dam (op de tv)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ga vandaag niks doen. Ja wel stil zijn, maar verder niets. Ik heb toen ik in groep acht zat wel wat gedaan, xD, de eerste&laatste keer dat ik iets serieus deed hiervoor. Ik ging toen met een jongen uit het dorp, en dan had je van elk ander dorp in de Noord Oost Polder ook twee personen die mee deden. En toen moesten we op het podium staan en een tekstje zeggen, en daarna kaarsjes branden xD


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Alleen voor de televisie, ondanks dat ik op 11 kilometer van Kamp Westerbork woon.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nana0Chan schreef:
    Ik zit gewoon achter de tv xD

    dubbelpost:X

    [ bericht aangepast op 4 mei 2010 - 19:03 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben gewoon 2 minuten stil en voor de rest eet ik taart en hebben we een klein feestje :Y) want mijn zusje is vandaag jarig ;p


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben altijd op vele momenten wel 2 minuten stil. En ik geef de lelies altijd water.


    we've only said goodbye with words

    JamiieStar schreef:
    Ik ben gewoon 2 minuten stil en voor de rest eet ik taart en hebben we een klein feestje :Y) want mijn zusje is vandaag jarig ;p

    Haha, gefeliciteeerd!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik ga om 8 uur voor de tv zitten en 2 minuten stil zijn, verder niets.


    Vainglorious

    Is dat iets dat ze enkel in Nederland doen of zo? Want ik ben niet helemaal mee :X


    Beeeeeeeesje :-)

    Silvester schreef:
    Ik ga om 8 uur 2 minuten stil zijn, verder niets.

    RESCUExME schreef:
    Is dat iets dat ze enkel in Nederland doen of zo? Want ik ben niet helemaal mee :X

    op 5 mei is nederland bevrijd :3
    en op 4 mei is dodenherdenking :3
    vandaar dus :3
    -van de w.o. 2 :3-