• Jaaa, je kent hem wel :'D!
    Die leuke grappige jongen op Youtube (:
    Hihi.
    Naja ik zag net een video van hem, en ik dacht. Ik ben vast niet de enigste in NL + BE (sirieus, is die afkorting van België BE? Haha)die hem kent, dus... Wie kent hem? En... Wat vinden jullie van hem?
    'xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik ken hem niet. xd

    UNCOMMON schreef:
    Ik ken hem niet. xd

    Ö Shame!

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 mei 2010 - 12:11 ]


    Beautiful people, are people who smile.

    Username schreef:
    (...)
    Ö SHAME!

    :X
    Geef eens een link?

    Oh ja, heb een tijdje terug wat filmpjes van hem gezien, maar vond ze saai worden :X


    ars moriendi

    Ik ken hem, hij was altijd mn favoriete 'youtuber'.
    Hij is geweldig :] Ik haat het alleen dat nu die het zwaar heeft ( overleden oma ) dat mensen 'm dwingen video's te maken --'


    'All that shines turns to rust'

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    :X
    Geef eens een link?

    Hihi
    KLIK


    Beautiful people, are people who smile.

    Ken hem!~

    Ik ken hem ;D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Ik ken hem en hij is geweldig. En at the moment heb ik echt medelijden met hem, zijn oma is net overleden zie je. Zoals Boomba ook zei: Ik haat het dat mensen hem dwingen nieuwe video's te maken terwijl zijn oma net is gestorven. Like, gun hem even wat tijd om te bekomen.
    + BE is inderdaad de afkorting van België

    Ik kijk zijn filmpjes al bijna 2 jaar. Ik vind hem echt een toffe gozer, maar ik vind het zo zielig van zijn oma. Maar ik vind het mooi dat hij er gewoon open over huilt en verteld op Youtube. Zoals de rest al zegt, wel kut dat iedereen hem steeds dwingt nieuwe filmpjes te maken, poor guy. Maar er zijn ook genoeg mensen die hem echt ondersteunen en helpen dus ze zjn niet allemaal slecht (krul). Zijn vriendin brittany louis taylor vind ik ook lachen :'D, en verschillende van zijn andere youtube vrienden volg/kijk ik ook. Vooral KassemG, Shaytards, Shaycarl enzo (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Hij is zooooo geniaal.
    Echt zo jammer van zijn oma. :c


    blame the bully.

    Hij is awesomeee!
    en het is echt zielig van zijn oma :(

    [ bericht aangepast door een moderator op 5 mei 2010 - 12:11 ]


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Ik hem hem :]
    Vind het alleen zo zielig dat zijn oma is overleden :[


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Haha hij is cool :Y)

    Ik vind hem irritant, op het begin vond ik de filmpjes nog wel grappig, maar ik vind hem nu overdreven doen en niet echt leuk meer :')


    There are several things that I have been doing wrong.