• Vroeger toen ik in de kleuter klas zat was een ruzie altijd zo:Ik stuur je toch lekker een kribbelkrabbel op,ja maar ik stuur dat toch lekker teruh nah!
    Eigelijk vind ik dat best wel grappig nu ik daar terug aan denk
    Mara kom,wat zeiden jullie vroeger altijd toen jullie ruzie hadden

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 13:44 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hhahahaa. Volgens mij was ik vroeger nog heel braaf, en maakte ik geen ruzie.
    Of ik was zo van: "Nouhou! Ik ga het tegen mama zeggen."

    Een kribbelkrabbel?
    Eeeeh weet ik veel wat ik zei, niet veel bijzonders lijkt me :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik boos was zei ik altijd: KoneKineOnTheBas :3 -Ik weet nu nog altijd niet wat het betekend maar goed x3- Ik weet wel dat mijn hond van vroeger -is inmiddels al overleden- de naam Bas had :Y)

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 13:46 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.


    Ik ging altijd gewoon janken =']!
    Ze hielden vanzelf op.
    Whaha, maar als het buurjongetje van mijn moeder boos werd zei hij altijd: Vuile pielepot!
    :'D
    Dat moest ik even zeggen :'D


    Beautiful people, are people who smile.

    Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ruzie heb gemaakt als klein kind. Ik was veel te verlegen. :'D
    Maar ik zei wel altijd: Hoe is dat nu toch moleke? ipv. hoe is dat nu toch mogelijk.


    Let the Night embrace you

    UNCOMMON schreef:
    Hhahahaa. Volgens mij was ik vroeger nog heel braaf, en maakte ik geen ruzie.
    Of ik was zo van: "Nouhou! Ik ga het tegen mama zeggen."


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    UNCOMMON schreef:
    Hhahahaa. Volgens mij was ik vroeger nog heel braaf, en maakte ik geen ruzie.
    Of ik was zo van: "Nouhou! Ik ga het tegen mama zeggen."


    Pop ate my heart.

    Rosario schreef:
    Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ruzie heb gemaakt als klein kind. Ik was veel te verlegen. :'D
    Maar ik zei wel altijd: Hoe is dat nu toch moleke? ipv. hoe is dat nu toch mogelijk.

    Awh, wat schattig. ik vind die versprekingen altijd zo leuk.
    Ik zei altijd flim i.p.v. film.
    en bliologie i.p.v. biologie.
    ahah.

    'Mijn papa is polies en hij gaat jou in het gevang steken'. Mijn vader is nooit politieman geweest ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Meestal dan van ' Ik ga het tegen mijn mama zeggen hé!'. Zoiets denk ik.

    'Ik ga het tegen mijn mama zeggen.' en
    'Pas op hé, of je mag niet naar mijn feestje komen!' :3


    Home is now behind you. The world is ahead!

    ik had vroeger nooit egt ruzie maar ik had wel de pest aan de juffie.. ik wilde nooit spelen, ik wilde gewoon aan een tafeltje zitten met mijn duim in mijn mond en verder niks doen.. dat vond ze niet goed, faluw..:@

    ik zie altijd: wat jij zegt ben jezelf.

    sneu, ik weet het^^


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik ging ze altijd slaan.
    met mij moest je al kleuter echt geen ruzie krijgen want meestal sloeg ik door totdat ze blauw zagen of we uit elkaar werden gehaald :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Tegen mn tweelingbroer zei ik altijd 'ik ga het tegen mama zeggen!' En dan zei hij: 'maar ik ben eerder!' En dan gingen we zo snel mogelijk naar mn moeder toe:Y) Behalve als we dan op school waren, want dan waren we het alweer vergeten:Y)
    En ik had ook dat ik dan heel boos ging kijken en dan wilde ik niet meer praten en niks meer doen:Y) En als dan iemand anders kwam met iets leuks ging ik gelijk achter diegene aan:P


    To live would be an awfully big adventure