• Ik krijg het echt. Ik kon laatst niet naar Graspop mits ik examens had. Nu doe ik een GIT en zijn mijn examens redelijk vroeg gedaan, dus mijn vriend en ik waren super blij, want dat betekende dat we in 2012 wel naar Graspop konden, blijken nu alle festivals zo raar te liggen dat ik weer niet kan gaan. Om het dan nog eens af te maken hebben ze Werchter Boutique nu met Pinksteren gelegd ipv een week naar Rock Werchter en Metallica komt en nu kan ik dus ook niet gaan omdat de examens dan zo goed als beginnen. Wat voor kutzooi is dit eigenlijk.

    Zo kunnen jullie ook naar bepaalde festivals niet of naar welke gaan jullie zeker en vast?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pinkpop, dat is zo ongeveer tijdens mijn examens.
    Maar ik heb het idee dat ik heel onverstandig toch ga.


    I am an idiot, I move.

    Ik ga naar zo'n beetje alle hardcore festivals (&feesten), die vallen altijd op zaterdag dus dan ga ik gewoon. Of ik nou toetsen heb daarna of niet, dan maar een dagje minder leren hoor. Heb de hele zondag nog.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 14:58 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Curtis schreef:
    Pinkpop, dat is zo ongeveer tijdens mijn examens.
    Maar ik heb het idee dat ik heel onverstandig toch ga.


    SLOAN.

    Curtis schreef:
    Pinkpop, dat is zo ongeveer tijdens mijn examens.
    Maar ik heb het idee dat ik heel onverstandig toch ga.
    Ik doe waarschijnlijk hetzelfde met Pukkelpop (dat valt dan tijdens de herexamens. Ik hoop gene te hebben, maar de kans is er altijd). Uiteindelijk is dat nog niet hetzelfde, want Graspop is echt wel het leukste festival in België.

    [ bericht aangepast op 15 dec 2011 - 15:02 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ga nooit naar festivals, omdat ik vrijwel altijd in geldnood zit:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga naar Graspop (6e jaar, here I come!), Rock Am Ring, waarschijnlijk Werchter als dat lukt, en misschien Groezrock.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    HATEBREEDER schreef:
    Ik ga naar Graspop (6e jaar, here I come!), Rock Am Ring, waarschijnlijk Werchter als dat lukt, en misschien Groezrock.
    Uh Groezrock heeft altijd een leuke line-up als ik niet kan gaan en een slechten als ik kan. Zo vervelend. --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Uh Groezrock heeft altijd een leuke line-up als ik niet kan gaan en een slechten als ik kan. Zo vervelend. --'

    Vorig jaar vond ik Groezrock wel meevallen. Graspop en Rock Am Ring waren echt de geilste line-ups! :9~


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik ga sowieso naar Lowlands, maar dat is in de zomervakantie (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ben nog nooit op een festival geweest. XD


    26 - 02 - '16

    Ik ga nooit naar festivals :'D


    -

    Pinkpop, ik heb een paar dagen vrij van mijn examens en precies dan is Pinkpop. Ik wou zo graag het hele weekend, niet maar een dag.. (no_chears)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind