• Vroeger toen ik in de kleuter klas zat was een ruzie altijd zo:Ik stuur je toch lekker een kribbelkrabbel op,ja maar ik stuur dat toch lekker teruh nah!
    Eigelijk vind ik dat best wel grappig nu ik daar terug aan denk
    Mara kom,wat zeiden jullie vroeger altijd toen jullie ruzie hadden

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 13:44 ]


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Tegen mn tweelingbroer zei ik altijd 'ik ga het tegen mama zeggen!' En dan zei hij: 'maar ik ben eerder!' En dan gingen we zo snel mogelijk naar mn moeder toe:Y) Behalve als we dan op school waren, want dan waren we het alweer vergeten:Y)
    En ik had ook dat ik dan heel boos ging kijken en dan wilde ik niet meer praten en niks meer doen:Y) En als dan iemand anders kwam met iets leuks ging ik gelijk achter diegene aan:P


    To live would be an awfully big adventure

    Ik ging degene met wie ik ruzie had altijd heel boos aankijken en negeren :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    HeyItsMe schreef:
    Tegen mn tweelingbroer zei ik altijd 'ik ga het tegen mama zeggen!' En dan zei hij: 'maar ik ben eerder!' En dan gingen we zo snel mogelijk naar mn moeder toe:Y) Behalve als we dan op school waren, want dan waren we het alweer vergeten:Y)
    En ik had ook dat ik dan heel boos ging kijken en dan wilde ik niet meer praten en niks meer doen:Y) En als dan iemand anders kwam met iets leuks ging ik gelijk achter diegene aan:P

    Sorry, dubbelpost;)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik was niet echt gemeen, ik was altijd heel rustig en slim aan het doen. Dus van mij had je weinig last. Ik deelde alleen nooit, als iemand met mij wou delen dan werd ik boos. Ghehe, ik deel nu nog steeds niet ;D


    *~* Proud Luxury *~*

    Ik kwam van jongs af aan al voor mezelf op.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Meestal van 'Nu komt Sinterklaas niet meer bij je langs, hoor!'


    All this dampness is damp.

    ik ging altijd naar mijn mama(A)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    ik sloeg er altijd op. En als ik egt pissed was zei ik altijd : godverdommesieneplein.
    hahah , ik weet zelf nie waar ik dat vandaan haal x.x


    I found myself in Wonderland.

    Wij zeiden altijd:
    'Je mag niet naar mijn verjaardagsfeestje komen!' En dat hielp meestal :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Sid schreef:
    'Ik ga het tegen mijn mama zeggen.' en
    'Pas op hé, of je mag niet naar mijn feestje komen!' :3

    Hahaa, die laatste, geniaal!x)

    Ik dreigde ook om naar mijn moeder te gaan. En ik zong altijd als iemand anders iets deed wat niet mocht; 'Oeloeloeloeloe, dat mag niet, dat mag niet!'


    everything, in time

    Ik gooide altijd zand als ik boos was in de oogjes van de andere kindjes

    eens een kutkind, altijd een kutkind (A) hehe xD


    I solemny swear i am up to no good

    Als ik ruzie had in kleuterkas zei ik altijd nou jij bent niet lief ! gha weg of ik gha naar de juf/ mama xD


    Be true to yourself