• Uruguayaanse supporters hebben Mick Jagger via Facebook gevraagd om Oranje te steunen tijdens de halve finale van het WK voetbal in Zuid-Afrika.

    De Rolling Stones zanger was eerder bij wedstrijden van de Verenigde Staten, Engeland, Brazilië en Argentinië om de teams aan te moedigen, maar alle vier de teams verloren. Uruguayanen denken dan ook dat hun team in de finale komt als Jagger Oranje besluit te steunen.


    bron

    haha. Lekker dan als je ongelukt brengt volgens een heel team. Als je het op zoekt op google dan vind je ook dat de Brazilianen bang waren voor Jagger. Die gast moet dus niet aanwezig zijn bij de finale ö

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 1:07 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hij moet er juist bij zijn, en dan voor Spanje supporter zijn. Dan hebben wij nog een kansje kampioen te worden.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    Hij moet er juist bij zijn, en dan voor Spanje supporter zijn. Dan hebben wij nog een kansje kampioen te worden.

    Buh en als hij er nou bij is, maar voor Nederland is? ;o (krul) Dan zijn we screwed :Y)

    [ bericht aangepast op 8 juli 2010 - 1:10 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Buh en als hij er nou bij is, maar voor Nederland is? ;o (krul) Dan zijn we screwed :Y)

    Dan mag hij niet komen. Gaat hij maar lekker thuis voetbal kijken. ^^


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Dan mag hij niet komen. Gaat hij maar lekker thuis voetbal kijken. ^^

    Idd :Y) En dan moet z'n tv het niet doen en kan hij al helemaal niet gaan kijken. :9~


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Portugal schreef:
    (...)
    Idd :Y) En dan moet z'n tv het niet doen en kan hij al helemaal niet gaan kijken. :9~

    Joah^^. Zonder Mick gaan wij gewoon winnen.


    I am an idiot, I move.

    Shade schreef:
    (...)
    Joah^^. Zonder Mick gaan wij gewoon winnen.

    Stiekem speelt Spanje wel beter hoor ö(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hoorde het gisterochtend op de radio dat hij ongeluk bracht. x]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Haha, ze lijken op mijn vader x3
    mijn pa is ervan overtuigt dat we winnen. Hij zei dat er 1 of andere voetballer bij Nederland zit (ik weet alleen zijn naam niet meer x3) die nog geen enkele wedstrijd heeft verloren dit jaar. Dus volgens mijn pa winnen we, omdat die voetballer geen enkele wedstrijd verliest x3


    To live would be an awfully big adventure

    Komop Jagger! Moet je doen! :3


    All this dampness is damp.

    Onkruid vergaat niet, dus voor ons telt dat niet.(krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Haha :'D
    Best hard x'D