• Heey,
    ik ben ongesteld en ik heb nu verschikkelijke buik en rugpijn,weet iemand iets wat ik er tegen kan doen?
    Wand dit trek ik niet hoor.
    Alvast bedankt.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Aleve Feminax dus :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Outlaw schreef:
    Alive Feminax is een wondermiddel tegen menstruatiepijn. Te verkrijgen bij de kruidvat, als je er daar 2 van inneemt heb je nergens meer last van.
    -Althans bij mij help het met 2 omdat ik echt héél erge pijn heb..


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Aleve Feminax of tóch aan de pil gaan. -is niet schadelijk-


    your eyes are like stars in the night.

    Kersen- / pittenkussen op warmen.
    Een pijnstiller nemen
    Gewoon iets warm op je buik leggen, in de zetel liggen met je benen tegen je buik opgetrokken


    Live life limitless.

    Op momenten als deze is dafalgan de hemel voor je (;


    Just a simple "I love you" (:

    Ik heb ook altijd rugpijn dan. Deze dingen helpen wel eens bij mij: zoek afleiding, gebruik een kruik tegebn je rug, neem een warm bad, ga slapen, neem een parasetamol, neem aleve feminax.

    En wat ook helpt maar ik zelf mag het nog niet vanwege medicijnen, de pil.


    Je t'aime plus qu'hier et moins que demain

    Ik heb net een bad genomen,en nu heb ik geen buikpijn meer(mijn rug voel ik nog maar een beetje).
    En die Aleve Feminax ga ik morgen halen.

    @Poseidon
    Ik weet dat hij niet schadelijk is,maar ik vind me zelf daar nog te jong voor,ik ben pas 16.
    En ik hou niet zo van medicijnen,ookal zijn ze niet schadelijk.Het is altijd zo gemies enzo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall