• breng je muis hierheen en klik

    Gwn omdat ik nieuwsgierig ben wie hier nog meer Latijn en Grieks doen. :Y)
    Waarom wel/niet??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Latijn. En eigenlijk doe ik het gewoon omdat ik niet weet wat ik anders moet doen, want ik ben het eigenlijk helemaal beu.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Allebei, volgend jaar kan ik Grieks pas laten vallen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb nu alleen nog Latijn. Ik heb Grieks direct laten vallen toe dat kon.


    I am an idiot, I move.

    Die talen boeien me niet, ik bedoel, in Griekenland spreek je Grieks, maar waar spreek je Latijn?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    None of those, kan Nederlands verkracht Engels en nog verkrachter Duits, twee woorden Turks en vijf woorden Filippijns. Daar blijft 't bij.


    No growth of the heart is ever a waste

    Cocotera schreef:
    Die talen boeien me niet, ik bedoel, in Griekenland spreek je Grieks, maar waar spreek je Latijn?


    Wat je leert is Oud-Grieks, dus je hebt er nog "minder" aan dan bij Latijn. T gaat om t inzicht wat je erbij krijgt en tis een handig manier om te ontsnappen aan die rot Duitse en Franse woordjes in de bovenbouw, die andere moeten leren:Y)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik doe Latijn geen Grieks (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Ik doe geen van beide.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik heb nooit Grieks en/of Latijn gehad, maar ik doe nu de Verpleegkunde opleiding en ik moet dus ook van heel veel de Latijnse benaming weten. Maar dat hebben we niet in een apart vak of zo.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mijn antwoord staat er niet bij.
    Ik deed latijn en grieks in de onderbouw, toen in de bovenbouw met profiel kiezen heb ik zowel latijn als grieks gedaan en halverwege de 5e heb ik uiteindelijk grieks laten vallen.

    En ik heb trouwens gigantisch veel aan latijn bij mijn studie. Het is echt niet alsof je er later niets meer aan hebt.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Curtis schreef:
    Ik heb nu alleen nog Latijn. Ik heb Grieks direct laten vallen toe dat kon.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Altijd spijt van gehad dat ik geen gymnasium ben gaan doen. Heb het geen van beide, maar nu wel een boekje Latijn voor dummies, omdat je er toch altijd wat aan hebt.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb nu (5 Gymnasium) Latijn en Grieks.


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Lilium schreef:
    Altijd spijt van gehad dat ik geen gymnasium ben gaan doen. Heb het geen van beide, maar nu wel een boekje Latijn voor dummies, omdat je er toch altijd wat aan hebt.


    Ik heb geen idee wat ik zou missen, aangezien ik al vanaf de eerste Latijn doe, in de tweede kwam er Grieks bij. Maar eigenlijk ben ik door stom toeval op het gymnasium beland. Wrs had ik hetzelfde als jij gedaan en er ook spijt van gekregen. Maar ik was het mentorgesprek in de eerste die je moest aanvragen als je er niet mee door wilde gaan, totaal vergeten. En toen werd ik ineens opgebelt dat ik naar gym 2 ging en je mocht vanaf dat moment niet meer wisselen, tenzij je punten echt veel te laag waren, voor alleen latijn en grieks.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Latijn en Grieks. Ik haat het. De enige reden waarom ik het niet laat vallen is omdat ik het aankan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."