• Ja echt waar.
    Wij liepen mijn kamer binnen (want ze wilde kleuren). En ja, mijn kamer hangt nogal vol met Bill :$
    Dus mijn nichtje wijzend naar Bill: "Wie is dat"
    Waarop ik antwoorde: Dat is Bill, hij kan echt super goed zingen!
    Nichtje: Hij is eng...
    Even later kwam ze helemaal tegen me aan zitten en zei: San, zullen we naar beneden gaan, ik vind 'em heel heel heeeeel eng...

    Van nu af aan wil ze nooit meer naar mijn kamer haha. Hebben jullie ook zulke leuke familie leden?


    Beautiful people, are people who smile.

    haha nee want ik ben de jongste :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Haha geniaal :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh mein Gott!

    wel cute...


    I live on the pages of these books, dance between the words and get lost in the maze of pure beauty.

    Mijn broertje is bang voor mijn rat --'


    I hope you die :3

    Lagoon schreef:
    Haha geniaal :Y)


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Ik ben bang voor mijn zusje :Y)
    Omdat ze dalijk mijn chips gaat stelen:O


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ohh zo schattig. xD
    Mijn stiefzusje van 4 jaar vindt Bill niet mooi en Tom wel ghahah. x')

    Toen ze 3 was kon ze zijn naam al zeggen ghaha, ja niet dat het moeilijk was maar ik heb het haar aangeleerd. x')
    maar ze 'zingt' wel altijd mee met 'Automatic' xD


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    HAHA
    droogheid. Ik heb een hele "leuke" familie.
    Ze haten mij namelijk allemaal. xD


    Everyone has his or her beauty but not everyone see it

    -strijk-
    Nou nou, wat een compliment zeg :')
    Mijn zusje heeft een veel te grote mond om bang te zijn voor Bill. Meestal heeft ze haar handjes vol aan Bill uit schelden en belachelijk maken ;D
    En dan het volgende moment als ik dolblij kaartjes zit te kopen voor een concert ofzo gaat ze zeuren of ze mee mag want 'Ze is een heeeeele grote fan! En ze vind Tokio Hotel helemaal geweldig, en vooral Bill vind ze super!!'
    xD


    The time you enjoy wasting, is not wasted time..

    Mijn nichtje keek de eerste keer toen ze in mijn kamer was wel even raar naar hem [ze is 5] maar daarna kwam er een klein glimlachje op haar gezicht, en speelde ze vrolijk verder x'D
    En mijn neefjes [8&9] vinden Tom ''cool'' en Bill grappig.. x'D


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer