• Heyy, ik heb iemand op msn en die heeft met iemand gehad en die heb het uitgemaakt omdat hij een ander ineens had en toen moest een vriend van hem het zeggen! Ze had over die jongen al vaak gedroomd en vorige week was haar droom uitgekomen maar is nu stuk door die 'vriend' van haar!

    Geef allemaal een menig hierover en hoe kan ik haar helpen ze is er helemaal kapot van!

    Gabri


    I'm your bitch [:

    Omg, zo erg
    Ik weet het ook niet :o
    gwn luisteren als ze wil praten fso


    I want a lover I don't have to love. ♥

    onee, dit is erg ö
    je moet haar zoveel mogelijk proberen te steunen...
    sterkte, voor jullie allebei Xx

    Oeh, das zwaar. Heel zwaar. Vreemdgangers zijn lafbekken en de liefde van zijn/haar partner niet waard.


    No growth of the heart is ever a waste

    -


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind bt wl sneu van hem dat hij een vriend dat liet zeggen, e ook heel zielig voor da meisje, j moet idd gwoon naar haaar luisteren als ze wil praten, dat zal haar echt helpen


    I am in love with a fairytail

    Ö zo Ereeeeuug ,,
    mijn steun heb je al
    en die lafbek -_-' die zou vn mij een klop krijgn man -_-'
    Ma bonn ; Sterkte !! toegewenst

    Ik heb medelijden met haar en hoop dat ze terug erover geraakt. Ik heb door jou het hele verhaal gehoord en het is echt rot voor haar.

    Echt ik wens haar (en jou) veel sterkte! En vooral zij want ze heeft het nodig! Ik steun jullie en als er iets is vraag maar!;)


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    OEWW THAT BASTARDD!!

    In ieder geval moet je naar haar luisteren :D

    luister naar haar!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    Omg ge doet da nie.

    mijn mening weet je al.

    Omg, wat een watje! Dat ie het gewoon niet zelf kan zeggen. Het enige wat je nu kan doen, is er voor haar zijn. Xxx.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik eh snap het niet :P?
    Wie had nou twee vriendjes tegelijk?


    Life is hard and then we die