• Nah vandaag laatste uur, ik zat met Tristan, Thimo (mn ex) en Rosina enzo, en jha Rosina houd van aandacht van jongens..echt zo'n slet is het. maar ze begon zoveel te praten om aandacht te krijgen enzo. En jha als ik tegen Tristan praat dan komt Rosina eronder door praten alsof zij belangrijker is, vertel ik iets dan gaat ze beginnen over zichzelf. En dan mn ex naar dr luisteren enzo. En hij praat niet meer met me ookal zijn we een half jaar uit elkaar. Hij praat alleen tegen me als ik tegen hem praat, maar dan zegt hij maar 1 zinnetje van 3 woorden ofzo en dan zegt hij niks meer. En hij begint wel altijd tege Rosina te praten enzo en niet meer tegen mij. En ik mag haar gwn niet omdat ze zo slet is. Ik dacht ze was mn vriendin, mrjha nu ik dr beter heb leren kennen heb ik echt stront hekel aan dr gekregen en jha..ze gebruikt me alleen omdat ze verder geen vrienden heeft in de klas enzo. Ik ga alleen met dr om omdat we projecten samen doen waar zij niks van doet. Ik ga natuurlijk zeggen tegen de docenten dat ik alles heb gedaan.
    Wat me ook aan haar irriteert is ze doet niet eens haar best, ze praat alleen maar om aandacht, ze komt van atheneum en zit nu bij mij in de klas op vmbo, dan ben je ook echt dom vind ik, want ze had geen zin om te leren, dan vind ik ook dat je je toekomst goed verpest heeft.
    En nog met godsdienst we moesten groepjes maken om aan een poster te werken, ik ging samen met Ronald en Tristan en barry zou ook bij komen mr hij ging naar Yorick, vond ik niet erg mr toen kwam Rosina opeens bij ons zonder te overleggen en jha zij hield Tristan telkens van zn werk aan de poster enzo alsof zij belangrijker was. En als ik zeg dat we aan het werk moeten dan zegt zij: jha de poster kan altijd nog....terwijl zij onzin zat uit te kramen.
    Ik heb gezegt samen met Ronald dat we nu aan onze posters werken en dat we niet als haar waren die niks doet en lui is..en toen werd ze stil...we gingen verder en opeens begon ze weer over dr onzin en Tristan natuurlijk ermee door sleuren enzo.

    Grrr....echt ik heb gewoon echt zo'n hekel aan haar gekregen.
    Whoop, blij dat dat eruit is.


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Meis, ik ken het maar al te goed. Negeren.


    your eyes are like stars in the night.

    Ah gadverdamme. Ik haat dat soort types echt heel erg. Ik heb er ook een handjevol van aan mijn zijde (Zij aan die van mij, ik niet aan die van hen.) Maar goed, je kan ze maar beter negeren en er gewoon boven staan. En anders moet je ook kinderachtig gaan doen en hard op hard spelen; Hetzelfde gedrag gaan vertonen. Voor een dag heel overdreven haar nadoen, en als ze je zegt te stoppen gewoon antwoorden: "Ja, vervelend als mensen dat doen, hé?" (: Doe ik in ieder geval wel eens. (Bij mij stoppen ze wel als ik ze toesnauw hun bek te houden, mijn koptelefoon opzet en mijn tas op hun stoel zet als ze even opstaan...)


    You move me ......... Kurt

    Omijngod. Wat een bitch. Gewoon midden in haar gezicht zeggen dat je geen vriendin meer met haar wilt zijn en dat ze op moet donderen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Wat een stom wijf zeg ><'


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    OOhhh dat ken ik
    praat er eens apart met Tristan over
    en zeg dan tegen hem dat hij zelf moet kiezen of hij naar haar wil luisteren of niet, maar niet tijdens het project...dat je niet vanwege haar en hem een slecht punt wil
    Misschien dat hij zich dan ook eens wat minder laat afleiden


    Why don't you break my heart

    Bah, dat soort types ken ik ook. Overleg met je docent of ze uit het groepje geknikkert kan worden als ze na nog één waarschuwing nog niet werkt. Dat heb ik ook eens gedaan, en het hielp echt, we konden eindelijk doorwerken, hadden een goed punt en we kregen ook nog eens een punt extra, omdat we een persoon minder hadden :]


    Alis volat propriis.

    Ja, ik snap je wel (: