• Ja ja eindelijk is het zo ver: de trailer van Paper Towns is te zien!!
    Ik kan nu al niet wachten op de film. Ik ben er zeker van dat deze echt geweldig wordt.
    De trailer vind ik alleszins veel belovend.
    Wat vinden jullie?
    En wat denken of verwachten jullie van de film?

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:03 ]


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Ik moet het boek nog lezen ><


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    De trailer ziet er goed uit!
    Ik erger me er alleen nog steeds aan dat ze Cara Delevingne gecast hebben als Margo.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

          Hmm, ik vind Cara eigenlijk echt geen goede Margo, hoewel Nat (zo heet hij toch?) wel vrij goed gecast is... Maar ik twijfel of ik de film ga kijken, heb TFIOS ook niet gezien, omdat ik ook die casting niet bijzonder vond (zowel Ansel als Shailene niet). De trailer is ook niet zo veelbelovend...
          Best jammer, want ik ben een grote fan van John Greens boeken - hoewel ik Will Grayson, Will Grayson nooit gelezen heb - en ik had wel enthousiast willen zijn over de verfilmingen. Als ze LFA ooit verfilmen, hoop ik dat ze daar wél een goede cast voor vinden.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2015 - 18:11 ]


    Ex astris, sciencia

    Ik ken het eerlijk gezegd niet (ik ben geen boekenexpert), maar de film lijkt me leuk. : )
    Ugh, ik snap niet dat mensen zo speciaal vinden aan die Cara Delevigne. Ze is maar een "model".. (Haar wenkbrauwen doen haar ook altijd boos uitzien, maar oké. Kan ze niks aan doen natuurlijk. )


    Ik wil een tuin vol egels

    Iparis schreef:
    De trailer ziet er goed uit!
    Ik erger me er alleen nog steeds aan dat ze Cara Delevingne gecast hebben als Margo.


    16 - 09 - '17

    Ik heb er echt super veel zin in!
    Waarschijnlijk als ik mn ouders kan overhalen ga ik met Ilona (DeIevingne) naar de film! ^^


    take me back to the basics and the simple life

    Wel ik mocht Cara Delevingne eerst ook niet maar nu ze meespeelt in de film wel (al vond ik haar ook niet passen bij hoe ik me Margo had voorgesteld).
    Door de filmpjes die ik heb gezien van John Green met Cara of waar hij over haar praat heb ik wel sympathie voor haar gekregen.
    Bovendien werd ze niet gekozen omdat ze op Margo lijkt maar omdat ze de enige was die het personage begreep.

    @Mulford best jammer dat je de films niet kijkt. (al vond ik het boek van tfios beter dan de film) toch vond ik de verfilming echt goed gedaan. Ik vond het echt mooi weergegeven.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Dunno, ik vond van alle boeken van John Green Paper Towns de saaiste. Ik ben dan ook benieuwd of ze nog iets goeds van de film kunnen maken...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik lees eigenlijk nauwelijks tot geen boeken meer. De enige film waar ik op het moment naar uitkijk is Cinderella.


    26 - 02 - '16

    Idk, de trailer heeft me een beetje teleugesteld. Om eerlijk te zijn vind ik ook dat Cara niet een goede Margot is. Ze kan acteren, dat wel, maar in het boek wordt Margot omschreven als "curvy" en dat is Cara totaal niet. Dat is maar een klein voorbeeldje maar wel een reden waardoor ik het jammer vind dat ze haar hebben gecast. Ze probeert naar mijn zin ook té vaag te zijn en dat heeft ze gewoon niet. :')


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    @Markey ja daar heb je wel gelijk in vond ik eerst ook trouwens maar toch heb ik vertrouwen in dat John Green een goede reden had om toch voor haar te kiezen.

    @Eledhel dat is jouw mening natuurlijk, maar misschien kan ik je wel blij maken door te zeggen dat ook Looking for Alaska (het grote misschien) zeer waarschijnlijk verfilmd zal worden.
    Geen idee of je dat boek beter vond (en of je het gelezen hebt) maar dat vind ik alleszins het beste boek dat hij heeft geschreven.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    @Markey ja daar heb je wel gelijk in vond ik eerst ook trouwens maar toch heb ik vertrouwen in dat John Green een goede reden had om toch voor haar te kiezen.

    @Eledhel dat is jouw mening natuurlijk, maar misschien kan ik je wel blij maken door te zeggen dat ook Looking for Alaska (het grote misschien) zeer waarschijnlijk verfilmd zal worden.
    Geen idee of je dat boek beter vond (en of je het gelezen hebt) maar dat vind ik alleszins het beste boek dat hij heeft geschreven.

    Daaaamn. De volgorde van boeken van favoriet naar minst favoriet gaat zo: 1. Will Grayson Will Grayson, 2. An abundance of Katherines (of hoe je die titel ook spelt), 3. Looking for Alaska, 4. Fault in Our Stars, 5. Paper Towns. Hahaha, ze verfilmen mijn minst favoriete boeken :'D Ik vond het einde van dit boek gewoon zo tegenvallen. Vooral die Margot, ik vond haar zó irritant. Ik had echt zo'n "aandachtstrekker" gevoel bij haar. Maar misschien snap ik zijn boeken gewoon niet.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben begonnen in het boek, maar ik vond het eigenlijk geen super boek. ^^ Ga wel even kijken.


    Honek aukera edozein, maitea bat pean irakur daiteke. Ez diotenez, beraz. Da, nahiz itzulitako oker.

    Ik vond het einde van looking for alaska prachtig net zoals het einde van papertowns en the fault in our stars daarom zijn dat mijn drie lievelingsboeken van John Green (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    Paper Towns is mijn favoriete boek, dus ik hoop dat ze er een beetje een goede film van hebben gemaakt ^^ ik kon Cara als Margo me in het begin ook helemaal niet voorstellen, maar als ik de trailer zo zie, begin ik het wel voor me te zien (alleen, wat iemand hier inderdaad ook opmerkte, ze is niet 'curvy'. Maar ja, bij TFIOS heb was Nat ook niet blond en toch kon ik me Isaac op gegeven moment nauwelijks meer anders voorstellen ^^). Ik vind Nats stem aan het begin van de trailer alleen een beetje suffig klinken, haha (: Maar ik ga de film sowieso wel kijken en ik kan nu al niet meer wachten tot hij uitkomt!


    "Take my advice; I don't use it anyway."