• De stelling van vandaag luidt:
    Het is goed dat leraren de ramen in het klaslokaal open zetten, ookal is het winter.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Nana0Chan schreef:
    Eens en Oneens

    Frisse lucht is natuurlijk heel goed voor ons leerlingen en leraren, maar als het hartje winter is dan is het niet altijd even slim om dat in ieder lokaal te doen, ik heb namelijk astma ik heb dan meer kans om ziek te worden ik hoef toch niet met mijn sjaal en handschoenen in de klas te gaan zitten?


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    nee, in mijn klas doen 2 leraren het ook, en dan gaan ze klagen als de halve klas ziek is... van mij mag dat raam dicht blijven hoor


    A woman's best make up is her smile

    beter, want dan hoor ik ze minder, want ik ga dan lopen staren enzo. ;$ maar blijkbaar is dat ook weer niet heel handig, want ik heb examens volgende week en nu weet ik dus bijna niks. (krul)

    het is alleen leuk als je wel warme kleren aanhebt, en de rest van je klas niet. dat is wel grappig. :$


    "POTATOOOOOE!"

    Nee niet in de winter. Behalve als het stinkt


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Utopia schreef:
    Nee, oneens. De ventilatie is prima, maar de ramen zijn me wat te koud.

    Als het warm weer buiten is, vind ik het wel lekker als de ramen open staan. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens. In de winter is dat veeeeel te koud.


    Simple, but effective.

    Eens :)
    bij ons in de klas stinkt het àltijd.

    Utopia schreef:
    Nee, oneens. De ventilatie is prima, maar de ramen zijn me wat te koud.

    Als het warm weer buiten is, vind ik het wel lekker als de ramen open staan. (:


    I'll live every second like it is my last one <3

    Neee! ö
    Wij bevriezen altijd T_T


    Alis volat propriis.

    Cantage schreef:
    Ja, eens. Want bij ons zijn heel veel lokalen slecht geventileerd en stinkt het dus heel erg of is het heel benauwd. Als je 't koud hebt trek je maar een vest aan ofzeu (krul)


    Life begins at the end of your comfort zone

    Nee, anders ben ik een ijsklontje in de winter!


    Yongguk & Daehyun <33

    in de winter ni, dan zet ge beter de deur open ofzo.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    mijn school zet in de winter de ramen open en in de zomer niet O_o

    lekker slim


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Frisse lucht, ja. Maar het is ontzettend koud dan. Dus gewoon een kwart lesuur openhouden en dan dicht doen. :Y)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Ik vind dat wel eens goed. Het stinkt ten eerste in de klas en eens wat frisse lucht kan geen kwaad. Maar dan wel niet te lang, voor in de winter toch niet.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right