• Aanschouw!

    Ja, jullie zien het goed. Het is een drie meter groot ijzeren beeld van The Alien!
    Toen mijn pa de winkel nog had stond hij in de verkoop, daarna hebben ze hem een poosje in de Backstage gezet toen de winkel dichtging, maar nu is hij weer thuis.
    Hij is handgemaakt in Indonesië, en geloof mij; Hij is superawesome en duur.
    Oh, en nog iets leuks: De manager van Slipknot is ooit eens onze winkel ingelopen, zag een van die beelden (mijn pa had d'r 5.) en hij vond ze zó vet dat hij mijn pa vroeg of hij ook beelden wilde laten maken van Slipknot. Máár mijn pa kende Slipknot niet en dacht het een grapje was en dus heeft hij het niet laten doen... Maar alsnog is het cool.

    Nou wat vinden jullie ervan & Hebben jullie ook zulke COOLE dingen in jullie achtertuin?


    You move me ......... Kurt


    Haha, wat planten ja. Maar dat Alien ding is zoo vet gaaf! :"D!
    xo


    Beautiful people, are people who smile.

    Hij ziet er wel vet uit (:


    your eyes are like stars in the night.

    Haha Lekker creepy. Maar wel coowltjes ^^
    Kan je zeggen dat je iets engs in je achtertuin hebt.
    Ik zou me doodschrikken als ik 's avonds naar buiten moest en dat stond in mijn tuin xD ik houd het bij kikkerbeeldjes xD


    Love is the movement <3

    LoveDrugg schreef:
    Haha Lekker creepy. Maar wel coowltjes ^^
    Kan je zeggen dat je iets engs in je achtertuin hebt.
    Ik zou me doodschrikken als ik 's avonds naar buiten moest en dat stond in mijn tuin xD ik houd het bij kikkerbeeldjes xD


    Ik schrik me ook dood, iedere keer als ik uit mijn raam kijk... :'D Want hij staat kinda onder m'n raam.


    You move me ......... Kurt

    Ghehe ik mag hopen voor jou dat hij niet tot leven komt, want dan word ik bang (nerd). Hijs wel supet stoer man!!


    Wie du mir, so ich dir.

    OMFG,

    Jaloers heid ;O


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    - Jaloooeeers -


    All this dampness is damp.

    :Y) Teehee.


    You move me ......... Kurt