• Ja, ik zie hier best veel mensen [/niet alleen nu, ook van een tijdje geleden enzo] die een topic aanmaken met; "Ik voel/ben depressief." en dan reageren er veel dat je lol moet maken. Maar weten jullie uberhaubt wel wat depressief écht inhoud? Depressief is niet zomaar dat je je kut voelt ofzo, depressief is, dat je totaal geen emotie meer hebt, geen blijheid, geen verdriet, niets gewoon.
    Dat wou ik even zeggen, want ik kan er écht niet tegen als veel mensend enken dat als ze zich even kut voelen, ze meteen depri zijn.

    Uhu,klopt. Maar je moet je hoofd ook niet laten hangen


    Music is the new sex

    Uhu,klopt. Maar je moet je hoofd ook niet laten hangen
    Ik snap dat veel mensen in de eerste instantie denken; lol maken enzo. Maar dat helpt niets. Als iemand écht deprssief is, maakt het hem/haar niets meer uit wat er gebeurt.

    JESH, you're right.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ik kan alleen nog maar wenen op dit moment :(


    Your Butt is Mine!

    (...)Ik snap dat veel mensen in de eerste instantie denken; lol maken enzo. Maar dat helpt niets. Als iemand écht deprssief is, maakt het hem/haar niets meer uit wat er gebeurt.

    I know,je hoeft mij er niks over te vertellenx'D Ben het zelf een lange tijd geweest. En dat is niet omdat ik me even klote voelde. Nee,er was echt veel aan de hand. Maar ik heb wel geleerd dat je wel door moet gaan. Je hoofd niet laten hangen en er wel met iemand die je vertrouwt erover te praten. Zo ben ik er weer bovenop gekomen.


    Music is the new sex

    ik kan alleen nog maar wenen op dit moment :(
    Dat is dus juist niet deprssief zijn. Zoals ik al zei; deprssief zijn, is geen emotie meer hebben, geen verdriet, geen liefde, niets.

    Inderdaad, veel mensen denken dat ze depri zijn en verkondigen dat hier, natuurlijk zeggen wij dan ga lol maken want die mensen zijn heus niet van het ene op het andere moment depri.


    Life is hard and then we die

    Dit is zo waar.

    En ik kan het weten want m'n vader is depressief geweest. En dan echt depessief he, echt zoiets gun je niemand.


    It's heavy but you are not the only one

    (...)
    I know,je hoeft mij er niks over te vertellenx'D Ben het zelf een lange tijd geweest. En dat is niet omdat ik me even klote voelde. Nee,er was echt veel aan de hand. Maar ik heb wel geleerd dat je wel door moet gaan. Je hoofd niet laten hangen en er wel met iemand die je vertrouwt erover te praten. Zo ben ik er weer bovenop gekomen.
    Hmm, oke. Ik speel facking lang toneel, en daar leer je veel over emotie's. Ik zou zelf ook niet weten hoe je depressieviteit zou kunnen oplossen, het ging me er alleen om dat veel mensen zich té vroeg al depressief verklaren, of zlefs omdat ze zich kut voelen enzo, en dat klinkt dus gewoon zó fout vind ik.

    (...)Dat is dus juist niet deprssief zijn. Zoals ik al zei; deprssief zijn, is geen emotie meer hebben, geen verdriet, geen liefde, niets.

    Ik zeg niet dat ik depri ben xD ik zeg dat ik Emoties heb xD


    Your Butt is Mine!

    okee.


    AAP

    (...)
    Ik zeg niet dat ik depri ben xD ik zeg dat ik Emoties heb xD
    Oh, ik snap hem al.

    (...)Hmm, oke. Ik speel facking lang toneel, en daar leer je veel over emotie's. Ik zou zelf ook niet weten hoe je depressieviteit zou kunnen oplossen, het ging me er alleen om dat veel mensen zich té vroeg al depressief verklaren, of zlefs omdat ze zich kut voelen enzo, en dat klinkt dus gewoon zó fout vind ik.

    Ja,daar heb je echt gelijk in. Als je echt depresief bent zie je je leven niet meer zitten en wil je er alles aan doen om je leven te eindigen. Dat is depresief zijn.


    Music is the new sex

    (...)
    Ja,daar heb je echt gelijk in. Als je echt depresief bent zie je je leven niet meer zitten en wil je er alles aan doen om je leven te eindigen. Dat is depresief zijn.
    Precies. Het boeit je dan gewoon allemaal niet meer wat er gebeurt.

    (...)Precies. Het boeit je dan gewoon allemaal niet meer wat er gebeurt.

    Ja,en mensen die echt depresief zijn droppen dat niet op het forum. Ik ben voor mezelf al in overtreding dat ik het hier al neerzetx'D Omdat ik vind dat het anders nep lijkt ofzo.


    Music is the new sex