• Ze hadden gister al graffiti op de school gespoten en vandaag hadden ze dit gedaan ^^ Eignlijk vond ik het wel grappig ^^ Miss gaat onze klas ook nog iets doen 8D


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    bij ons hadden ze een berg van stoelen en tafels gemaakt in de aula (A)

    eerlijk gezegt best wel saai zoals het eruit ziet :$ alleen stoelen, niet lullig bedoelt maar bij ons was er een dikke hindernisbaan, een opblaaskoe, ballenbak, overal lag hooi en alles wa in countrysfeer. :$


    We can only learn to love by loving.

    Stooeer, haha :Y)
    Bij ons wilden ze met taarten en van dat vieze spul uit die spuitbussen gaan gooien maar dat mocht niet --' Saaie school van mij ook.


    Hope goes lost but never dies.

    Alleen een stuk wc-papier over de stoelen?
    Ghehe wij hadden lekker een schuimparty (cool)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wij hebben geen examenstunts op school... Helaas...
    En cool een shuimparty <33
    En wat is er eigenlijk zo bijzonder aan wat ze hebben gedaan? :'O


    Get back motherfuckerz'

    Prevail schreef:
    eerlijk gezegt best wel saai zoals het eruit ziet :$ alleen stoelen, niet lullig bedoelt maar bij ons was er een dikke hindernisbaan, een opblaaskoe, ballenbak, overal lag hooi en alles wa in countrysfeer. :$

    hahaha dat is nog eens een goed idee ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Expression schreef:
    Wij hebben geen examenstunts op school... Helaas...
    En cool een shuimparty <33
    En wat is er eigenlijk zo bijzonder aan wat ze hebben gedaan? :'O

    omdat volgns mij nog niemand dit ooit als examenstunt heeft gedaan op onze school xd Vorig jaar gingen ze met eieren gooien --'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 20:07 ]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Vorig jaar -zat toen op de andere lokatie- dan was het thema 'Holland' dus iedereen kwam in het oranje, en somige als boerin -jongens vooral x3- met rood, wit, blauw én Oranje:Y) Dát was echt gaaf, frietkraam op het plein, vlaggetjes, keiharde muziek, een koe én gratis ijs ofzo -was toen erg warm :3- was echt vétjes :"3

    Die van dit jaar moet nog komen bij ons dacht ik :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hmm. Oké. :')
    Bij ons ging het brandalarm af & toen gingen ze met panty's op hun kop & waterpistolen ons natmaken. Heel kinderachtig, maarja. En ik kreeg bijna een ei op me, haha. En de docenten -heel veel o.o- werden naar voren geroepen en moesten karaoke liedjes zingen 8D.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Onze school leek gister wel een zwembad! We hadden een watergevecht hahaha ik was klets nat, maar het was geweldig! :Y)

    Bij ons was het thema après ski. Overal was dus donker zeil en de docentenkamer en eigenlijk de hele school stond vol met kerstbomen ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.