• Ik ben 16 jaar, halfbloed heks en overgeplaatst naar Zweinsteins Hogeschool voor Hekserij en Hocus-Pocus. Ik begin hier in het 6e jaar en zit in Zwadderich. Alles gaat zijn gangetje hier: huiswerk, toetsen maken, feesten, regels overtreden, een hekel hebben aan Pansy (die denkt dat wij best friends forever zijn, of zo..) en natuurlijk Malfoy irriteren (hij heeft een hekel aan mij en ik aan hem, beter kan toch niet?).
    Voor de rest heb ik ook nog gewoon vrienden, hoor. Alleen bijna geen Zwadderaars, eigenlijk is het totaal niet boeiend uit welke afdeling ze komen, voor mij dan, want vrienden zijn vrienden.
    Maar dat is nu wel genoeg over mijzelf.

    Ik ben er namelijk achter gekomen dat ik geen halfbloed ben, maar een volbloed heks. Mijn familie is ook niet mijn eigen familie en mijn naam is ook niet Sarah Wright.
    Maar mijn naam is:
    Dakota Black.
    Ik weet nog niet wie mijn ouders zijn. Maar dat zal geen geheim voor mij blijven. Ik zet alles op alles om erachter te komen wie mijn echte familie is.


    So, wat ik dus nodig heb (dat klinkt echt zwaar arrogant -.-).
    # - vriendinnen, boeit niet welke afdeling.
    # - vrienden, boeit ook niet welke afdeling.
    # aanhangsel van Draco.
    # Groep gemene bitches, max. 4 mensen (meisjes en jongens).

    Dus wat u moet invullen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Bijnaam:
    Bloedstatus:
    Afdeling:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk + foto:
    Patronus:
    Toverstok:
    Extra:
    Crush (evt):

    Voorbeeld:

    Volledige naam: Sarah Lynn Wright
    Bijnaam: Saartje
    Bloedstatus: Halfbloed (werkelijk: volbloed)
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Sarah is een meisje dat vooral doorzet, ze kent geen genade. Alles moet ze te weten te komen. Voor de rest is ze erg lief en zorgzaam voor haar vrienden. Tegen de gene die ze totaal niet mag is ze een bitch.
    Uiterlijk + foto: Sarah heeft bruin haar, blauwe ogen en lange wimpers. Ze is 1.70m lang en is erg slank. Ze draagt in de weekenden en de vakanties meestal dreuzelkleding; ze houdt erg van casual kleding en van Vans of All Stars.



    Patronus: Schaap
    Toverstok: 24,8 cm lang eikenhout met een kern van drakenbloed.
    Extra: Sarah houdt erg veel van lezen, schrijven, tekenen en piano spelen. Tijdens toverdranken probeert ze graag nieuwe dingen uit, meestal heeft dit geen goede gevolgen..
    Als je haar kwijt bent, zit ze meestal buiten. Gewoon om tot rust te komen, zegt ze dan als je vraagt waarom.
    Crush (evt): Ze wilt zich niet echt binden aan iemand, dus niemand.


    Succes en ik kies niet de eerste, maar de beste :Y)

    The Secret Diary - Hogwarts


    Vriendinnen:
    Eyes
    Scootaloo

    Vrienden:
    SofieSaade
    Eyes


    Aanhangsel Draco:
    PrincesSnape
    katl1

    Groep gemene bitches
    Carolinehale
    Shuester
    Unbroken
    Litwick


    ----
    Wauw! Oke, ik heb nu genoeg, van alles dat niet daar boven staat word iets een andere rol voor verzonnen of krijgt later pas die rol. Maar dat komt in de loop van het verhaal wel ;3
    In ieder geval SUPER BEDANKT! .

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 20:33 ]

    Rol:Vriendin
    Volledige naam:Alysia Rose Lopez
    Bijnaam:Aly
    Bloedstatus:Volbloed
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd:16
    Karakter:Ze is niet een van de liefste maar ook niet de gemeenste.
    Ze heeft vaak perfecte wraakacties , Dus veel mensen durven niks te doen.
    Ze kan zich soms ook als een echte bitch gedragen , Maar ze weet waneer ze moet ophouden bij vrienden.
    Je kan haar je geheimen vertellen , Want ze vertelt ze niet door.
    Ook is ze eigenwijs , En best koppig.
    Maar ze maakt ook grappige opmerkingen waneer het moet , Maar nou echt de perfecte leerling is het ook niet.
    Ze durft tegen iedereen in te gaan , En ze zal nooit haar mond houden.
    Soms kan dat voor problemen zorgen.
    Ze zegt wat ze denkt , En ze vecht voor de dingen die ze wil.
    Uiterlijk:


    naya rivera
    Patronus:Wolf
    Toverstok:Kersenhout , Drakenhartenbloed , 24,7 Lang
    Extra:Ze is een drijver bij het Slytherin zwerkbalteam.
    Crush: Draco Malfoy

    [ bericht aangepast op 13 sep 2011 - 7:44 ]


    El Diablo.

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Layla Alicia Meas
    Bijnaam: Ally
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Slytherin/Zwadderich
    Leeftijd: 16
    Karakter: Een bitch maar als je haar eenmaal kent en haar vriendin bent is ze heel aardig. Ze houdt er totaal niet van als mensen haar voor gek houden, meelopers & meiden die zeggen haar vriendin te zijn maar die zodra er niet is over haar roddelen en dan opeens haar vriendin niet meer zijn. Ze kan heel erg kwaad worden maar neemt altijd wraak door iemand voor schut te zetten of ervoor te zorgen dat andere mensen diegene niet meer geloven
    Uiterlijk + foto: Ze heeft donkerbruin haar met lichtblonde plukjes erin, lichtblauwe ogen en is 1.69 m lang. Ze is slank gebouwd en is ook slank


    Patronus: Schorpioen
    Toverstok: Kersenhout, 23 centimeter met een kern van een eenhoornhaar
    Extra: Ze heeft een crush op Blaise Zabini maar kan hem tegelijkertijd niet uit staan onder andere omdat hij met Draco om gaat
    Crush (evt): Blaise Zabini


    Physics is awesome

    Rol: Vriend
    Volledige naam: Oliver Kyle Noonan
    Bijnaam: Oli
    Bloedstatus: Halfbloed
    Afdeling: Ravenclaw/Ravenklauw
    Leeftijd: 16
    Karakter: Hij is slim maar is ook een echte grapjas. Hij kan slecht tegen chagarijnige mensen, als hij degene kent probeert hij hem of haar op te vrolijken en als het iemand is die hij niet kent, maakt hij altijd een opmerking over het humuer van diegene. Hij is meestal rustig en kan zich goed concetreren maar af en toe word hij onrustig en moet hij zijn energie kwijt
    Uiterlijk + foto: Hij heeft donkerblond haar, blauw-grijze ogen en hij is 1.80 m lang. Hij heeft een gespierd lichaam


    Patronus: Uil
    Toverstok: Wijnstok met een kern van drakenhartbloed, 32.4 centimeter
    Extra: Hij heeft van zijn moeder dat hij goed kan leren en snel dingen begrijpt
    Crush (evt):


    Physics is awesome

    Ik neem ene. Moment, ben bezig.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Aanhangsel Draco ^^
    Volledige naam: Lily Katherine Anna Marianne Sharp. Ofwel gewoon Lily Sharp.
    Bijnaam: PrincesSnape, zie * voor verdere uitleg.
    Bloedstatus: Volbloed. (Dûh.)
    Afdeling: Slytherin.
    Leeftijd: Zeventien.
    Karakter: Lily is een beetje een bitch-achtig meisje, maar desondanks slim met een betweterige kant. Ze is vrij bèta gericht en wil later niets anders gaan doen dan magische geneeskunde of toverdranken.
    Ondanks dat ze zo slim is, vat ze alles letterlijk op, en kan sarcasme niet van een echt compliment scheiden. Bovendien is ze erg gesteld op het dagelijks ritme. (Dat is ook de reden waarom ze nooit zin heeft in vakantie.**)

    Uiterlijk + foto:
    Klik
    Klik
    Ze heeft oranje, bijna rood haar en ijsblauwe ogen.
    Ze heeft meestal een blouse en een plooirokje aan, met daaronder redelijke hakkenschoenen.
    En anders heeft ze een soort van Chinees kleedje aan, met wijde mouwen, wijd uitlopende lange rok en een insnede.
    Dit model. Maar dan helemaal zwart. Gelijk dit, maar dan weer lange mouwen, tot op de voeten.
    Sevie?

    Patronus: Vos.***
    Toverstok: Kersenhout en drakenbloed.
    Extra: Goed, komt 'ie.
    *Goed. Ze heeft dus een heel ingewikkelde band met Severus. Ze noemt hem Severus en hij noemt haar Katherine in tegenstelling tot de rest die haar gewoon Lily noemt, of PrincesSnape. Deze naam is haar gegeven omdat ze vaak bij Severus is. Ze had zelfs met een vriendin een weddenschap afgesloten daarover. Die vriendin zou haar een jaar lang zo noemen, en Lily zou Severus dan een knuffel geven.
    Je mag zelf weten of dat nog komt of al is geweest, of niet noemt. Maakt verder ook niets uit.
    **Veel mensen koppelen dat ook weer terug naar Severus. "Dan moet ze Severus twee maanden missen." In Heaterfact, no. Want ze is ontzettend bevriend met hem, en ze gaat dan ook in de vakantie bij hem op bezoek.
    Het gerucht gaat de ronde dat ze iets zouden hebben, maar dat is absoluut niet waar. Lily ziet hem eigenlijk als haar vader en Severus haar als zijn dochter.
    Lily woonde overigens in een pleeghuis. Daarom overnachtte ze ook vaker bij Severus. Maar sinds ze zeventien is, woont ze helemaal bij Severus.
    ***Gebaseerd op Severus. Lang verhaal, lange uitleg. Wil je het horen?

    Crush (evt): Geen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Rol: Betse vriend van Sarah.
    Volledige naam: Liam Charles Gryfter
    Bijnaam: Liam.
    Bloedstatus: Puur bloed. (hij geeft daar niets om)
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 17
    Karakter: Liam is een spontaan en sociaal. Hij kan het met de meeste mensen erg goed vinden. Hij is slim maar heeft soms wel last van concentratie problemen. Hij is koppig en ontzettend naief. Dat laatste wilt zeggen dat hij het niet door heeft dat een meisje hem leuk vind. Ookal weet de rest van de wereld het hij denkt dat ze gewoon 'aardig' tegen hem is. Liam is musicaal en sportief wat je ook aan hem kan zien. Hij speelt kalssiek piano. Dit laatste weet eigenlijk niemand van hem. Verder is hij gek op zwerkbal hij is dan ook jager voor zijn afdeling.
    Uiterlijk + foto:




    Liam heeft blond piekend haar dat bijna niet in model te krijgen is. Hij is vrij lang (1.89) en door zijn werk op het land goed getraint. hij heeft een redelijk egale huid met maar een paar sproetjes rond zijn neus. zijn huidskleur is normaal tot licht getint in de zomer maanden. Met zijn diep groen blauwe ogen vallen veel meisjes voor hem.
    Patronus: Een labrador.
    Toverstok: Treurwilg hout. 27 cm. zompelaars kern.
    Extra: niets?
    Crush (evt):
    Ja hij heeft een vriendinnetje ze heet Alexis hier een foto van de twee:



    Alexis zit bij gryffindor.

    Rol:Vriendin
    Volledige naam:Amy Emily Johnson
    Bijnaam:Mini -alleen door vrienden-
    Bloedstatus:Volbloed
    Afdeling:Slytherin
    Leeftijd:16
    Karakter:Amy is een lief en druk meisje ze heeft een grote mond tegen veel Ravenclaws ze is het liefst met ander mensen ze heeft wat weg van Lilly Evans ze is slim en sluw ze kan gemeen zijn ze is erg zorgzaam en grappig.
    Uiterlijk + foto:


    Amy is een transformagier het uiterlijk dat ze het meest heeft zijn lange rode haren een bleke huid en zwarte ogen ze heeft altijd een kettinkje om met daarop 'Love and Hope' ze houd van gewoone zomer jurkjes of baseballjack's of t-shirts met een skinny jeans en sneakers.
    Patronus: Een eenhoorn
    Toverstok:15 centimeter met als kern een haar van Salazar Slytherin.
    Extra: Wil je het zeggen als ik de rol heb
    Crush (evt):Seamus Finnigan


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Rol: vriendin
    Volledige naam: Bonita Sophia Eragona
    Bijnaam: Bonnie,Bo
    Bloedstatus: volbloed
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 16
    Karakter: Bonita is een lief en rustig meisje.Ze haalt hele goede cijfers terwijl ze nooit leert.Ze denkt vaak goed na voordat ze iets doet.Soms haalt ze hele flauwe streken uit bijvoorbeeld flauwvallen terwijl ze vlakbij leuke jongens staat enz.
    Uiterlijk + foto:


    Bnita heeft lang lichtblond krullendhaar.Ze draagt altijd een haarband in haar haar omdat er anders allemaal plukjes voor haar gezicht vallen wat ze heel irritant vind.Ook draagt ze altijd wel een paar sieraden.Ze draagt graag armwarmers en halvehandschoentjes die bij haar outfit passen.Ze houdt van leuke balerina's een leuk jurkje erop en een legging eronder en haar armwarmer of halvehandschoentjes om het af te maken.
    Patronus: een leeuw
    Toverstok: palissander. 25 cm. elfenhaar als kern
    Extra: Bonita is een elf
    Crush (evt): George weasley

    Wil je het zeggen als ik de rol heb

    [ bericht aangepast op 16 sep 2011 - 19:07 ]


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Rol: Hoort bij een groepje gemene bitches.
    Volledige naam: Sienna (Sie-enna) Alyssa Montgomery
    Bijnaam: Niet echt, heel soms noemt een enkeling haar Sen.
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Het is een rasechte bitch voor alles en iedereen, behalve voor haar vriendinnen in haar groepje. Als ze de kans krijgt om iemand te kleineren doet ze dat.
    Uiterlijk + foto: Sienna Ze heeft bruine krullen en groene ogen. Haar haren zijn van nature krullerig maar ze stijlt ze soms ook wel. Ze is ongeveer 1.70 lang en ze heeft eenmager postuur. Ze draagt meestal in haar vrije tijd veel rokjes en stiletto's. Ze houd vooral van diamanten sierraden.
    Patronus: Een vos, omdat ze echt vals en sluw kan zijn.
    Toverstok: 28 cm, kersenhout en de kern is een haar van een Veela. (NL: Glamorgana.)
    Extra: --
    Crush (evt): Heeft ze (nog?) niet.

    Rol: Hoort bij het groepje met gemene bitches.
    Volledige naam: Claire Michèle Greenwood
    Bijnaam: Claire vind niet dat haar naam zo goed af te korten.
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ze is precies hetzelfde als Sienna, maar iets minder een bitch. Claire heeft om het zo maar te zeggen, een beetje gevoel. Van binnen is ze vast wel een lief meisje, alleen laat ze dat nooit merken. Alleen tegen haar vriendinnen Sienna en Emely is ze aardig.
    Uiterlijk + foto: Claire heeft lange blonde haren. Van zichzelf heeft ze krullen, maar ze stijlt het altijd. Ze is ook rond de 1.70 en ze heeft een mager postuur. Claire draagt meestal meisjesachtige kleding met veel roze en diamantjes.
    Patronus: Een wolf.
    Toverstok: 30 cm, hout van een appelboom, de kern is hartenbloed van een eenhoorn.
    Extra: --
    Crush (evt): Heeft ze (nog?) niet.

    Rol: Hoort bij het groepje me gemene bitches.
    Volledige naam: Emely Cassie Blake
    Bijnaam: Em
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Slytherin
    Leeftijd: 16
    Karakter: Ze is een bitch, net als haar beste vriendinnen. Ondanks dat kan ze toch wel een beetje aardig zijn, al laat ze die kant van haarzelf niet zo snel zien. Ze is erg koppig en geeft niet zo snel toe.
    Uiterlijk + foto: Emely heeft lichtbruine haren en groene ogen. Haar haren zijn van nature gewoon stijl waar een beetje slag in zit, maar die krult ze zo nu en dan. Ze is rond de 1.75 en ze is een dun meisje.
    Patronus: Een Phoenix
    Toverstok: 28 cm, teakhout, haar van een terzieler.
    Extra: --
    Crush (evt): Heeft ze (nog?) niet.

    Ik hoop dat je er ies aan hebt, en of je ze kunt gebruiken.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2011 - 12:46 ]


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: Vriendin of Bitch.
    Volledige naam: Aileen Delia McGregor.
    Bijnaam: Iedereen noemt haar gewoon Aileen.
    Bloedstatus: Halfblood.
    Afdeling: Slytherin.
    Leeftijd: Ze is 16 jaar oud.
    Karakter: Aileen heeft altijd een grote mond tegen iedereen, behalve tegen de leraren. Ze houdt ervan om mensen uit te lachen als ze ook maar één ding verkeerd doen. Tegen bijna niemand is ze aardig, alleen tegen haar echte vrienden. Aileen roddelt vaak over mensen, en veranderd de werkelijkheid af en toe in nog erger. Kortom; Aileen is een rasechte bitch. Alleen haar vriendinnen weten dat ze diep van binnen heel aardig, grappig en hyper kan zijn, maar dit nooit laat blijken.
    Uiterlijk + foto:


    Heather Morris.
    Patronus: Slang.
    Toverstok: Kersenhout, hartenbloed van een draak, onbuigzaam en 25 centimeter lang.
    Extra: -
    Crush (evt): Heeft ze niet.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2011 - 21:38 ]


    'A journey of a thousand miles, begins with a single step.'

    Heb je nog iemand nodig? (A)

    Rol: Vriendin
    Volledige naam: Eliana Freundela
    Bijnaam: Lin
    Bloedstatus: Halfbloed
    Afdeling: Ravenklauw
    Leeftijd: 17
    Karakter: Eliana is rustig en verlegen, wat er in het verleden voor zorgde dat ze vaak gepest werd. Ze zal er altijd zijn voor haar vrienden. Ze is heel slim, en haalt gemakkelijk een A of B zonder te moeten leren, soms zelfs een U. Eliana leest graag boeken en speelt piano. Ze houdt van rust, maar eens ze gek begint te doen kan ze soms moeilijk stoppen
    Uiterlijk + foto:


    Eliana is slank zonder dat ze daar moeite voor moet doen, waar ze soms om benijdt wordt. Ze heeft lang bruin haar, dat ze regelmatig anders draagt (los, staart, vlecht, dot, ...) Als ze kan kiezen draagt ze meestal een rok of jurk, zelden een broek. Ondanks haar afdeling (ravenklauw) heeft ze een hekel aan de meeste blauwe kledij, behalve soms lichtblauw.
    Patronus: Konijn
    Toverstok: Wijnstok, eenhoornhaar, 26,2cm
    Extra: Eliana's vader komt van Duistsland, waar ze ook is opgegroeid. Haar moeder was een vriendin van Lily Potter. Eliana is pas in haar vierde jaar naar Zweinstein gekomen, maar voelt zich er nu al echt thuis

    Laat je me weten als je het gebruikt?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rol: Bitch/aanhangsel Draco
    Volledige naam: Violet Enfado
    Bijnaam: Vio
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Zwadderich
    Leeftijd: 15
    Karakter: Violet waant zich een koningin, en dat is duidelijk in haar gedrag te zien. Ze houdt ervan iedereen voor zich te laten werken, in ruil voor even bij haar 'clubje' te mogen horen, of gewoonweg een slijmerig 'dank je wel'. Héél soms durft ze ook geld te geven voor de smerigste klusjes, waardoor de persoon die het moest doen vaak zwaar in de problemen komt. Tegenover de leraren echter doet ze alsof ze nooit iets verkeerd zou durven doen, de perfecte leerlinge.
    Uiterlijk + foto:


    Violet heeft heel lang bruin haar, dat ze elke dag op een speciale manier opsteekt. dat, in combinatie met haar figuur en make-up, zorgt dat ze er best sexy uitziet. En dat gebruikt ze vaak om jongens voor zich te winnen.
    Patronus: Vleermuis
    Toverstok: Meidoorn, drakenhartenbloed, 22cm
    Extra: Violet is nergens bang voor, behalve één ding (wat ze nooit zal toegeven, behalve haar enige echte vriendin): dat haar kleine zusje iets overkomt. Niemand mag echter van haar weten, want ze is een snul.

    Laat je me weten of je het gebruikt?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Rol: Bitch.
    Volledige naam: Brittany Annabeth Dawn
    Bijnaam: Britt
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling: Ravenklauw (Ravenclaw)
    Leeftijd: 15
    Karakter: Brittany is slim, maar aan haar karakter kun je dat niet snel merken. Ze zal haar intelligentie sneller gebruiken om mensen te chanteren en te kleineren, dan om goede cijfers te halen, die haar geen barst kunnen schelen. Ze is alleen aardig tegen je als ze je al heel lang kent of als ze je gebruikt.
    Uiterlijk + foto:


    Britt heeft zwarte krullen die tot haar schouders reiken. Met haar grijsgroene ogen kan ze veel jongens laten smelten.
    Patronus: Een kat, maar ze weet dit zelf nog niet, want ze heeft nog nooit geprobeerd een patronus op te roepen.
    Toverstok: Taxus, haar van een Glamorgana (Veela), 19 en een half centimeter lang, redelijk buigzaam.
    Extra: Heeft een broer, Noël, die in zijn laatste jaar zit. Ze gaat amper met hem om, want hij zit in Griffoendor (Gryffindor), en is het complete tegenovergestelde van haar. Één van haar grootste hobby's is dan ook het wegjagen van zijn vriendinnen.
    Crush: George Wemel (Weasley), maar dat zou ze nooit toegeven.

    [ bericht aangepast op 29 sep 2011 - 12:16 ]


    Great minds think alike.

    Nog steeds mensen nodig?


    Happy Birthday my Potter!

    Oeps, nu heb je geen gemene jongens. ;o
    Misschien kan Litwick die maken? :]


    Great minds think alike.