• Ja ik zit in het 4e leraar, VMBO en doe over minder dan een week mijn eindexamen. Wij als vmbo'ers mogen geen examenstunt doen, de havo wel. Ze zijn bang dat wij vmbo'ers weer de deur dicht kitten enzo. Want dat is al eens vaker gebeurd :')

    Maar ipv een examenstunt gingen we vandaag naar Dordrecht karten en lasergamen enzo. Nou dat was gaaf! Ik was het beste meisje met lasergamen, en met karten ben ik 10e geworden! :'D

    Het vervelende is, ik was te klein voor de kart waardoor een stang steeds in mijn kuit drukte en erover wreef. Als ik botste kreeg ik die stang dus nog harder in mijn been gedrukt. En een meisje dat het me niet gunde om een snellere ronde tijd te rijden, stopte niet bij de gele vlag (betekend stoppen, gevaar) en reed met 40km p/u op mijn stilstaande kart op! En ik zweer je, dat doet pijn. Heel mijn rug is blauw en ik kan bijna niet meer bukken!

    Alles bij alles, het was een super dag maar ik kwam pimpel paars met blauwe stippen thuis en heb de hockey af moeten zeggen, ik kan gewoon echt niet krom gaan en lopen doet zeer :')


    -

    Wij mogen geen examenstunt doen, ook de havo enzo niet. Waarom weet ik niet, ik weet niet wat er vroeger is voorgevallen. En we gingen ook niet ergens heen. Als je een examenstunt zou doen, mag je niet naar het gala. En als je nog uren in het straflokaal open hebt staan mag je er ook niet in. En als dit en als dat.. blablabla.

    Maaar. Jij zei dat karten leuk is he? Nou beleef je het zelf :P Alleen raakte ik dan zelfs nog bewusteloos.

    UNCOMMON schreef:
    Daar zijn dokters toch voor? haha.

    Okeoke, ik zal mijn kop wel houden ;'D

    WHAHAHA, ja maar of hij daar blij van word :')


    -

    2Krull4U schreef:
    Wij mogen geen examenstunt doen, ook de havo enzo niet. Waarom weet ik niet, ik weet niet wat er vroeger is voorgevallen. En we gingen ook niet ergens heen. Als je een examenstunt zou doen, mag je niet naar het gala. En als je nog uren in het straflokaal open hebt staan mag je er ook niet in. En als dit en als dat.. blablabla.

    Maaar. Jij zei dat karten leuk is he? Nou beleef je het zelf :P Alleen raakte ik dan zelfs nog bewusteloos.

    Het was meer dan leuk, het was geweldig! Alleen beetje pijnlijk :')

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 21:38 ]


    -

    Karten en Lasergamen is net zo gaaf! beide 1x in mn leven gedaan xD Samen met mn pa en buurman xD Ik verloor beide keren wel, maar het was wel enorm gaaf xD

    Karten krijg je echt een kick van :D K had mn blauwe plekken er ook meer dan voor over! :D

    BEterschapjes :)

    (K)


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Maar wacht eens even? Heb jij maar 4 jaar middelbaar? ._.


    Only losers can act the way you do

    Laiser questen is super :P beterschap (flower)
    En bij ons zijn vmbors ook extremer, ze hebben een keer het beeld geverfd (met permanente verf..) en smijten de kinderen ook gewoon onder met verf enzo :P en een keer kwamen ze de klas binnen terwijl wij pw wiskunde hadden en pikte onze blaadjes Ik was super blij want ik snapte er niks van :)

    [ bericht aangepast op 12 mei 2010 - 22:07 ]

    Virtus schreef:
    Maar wacht eens even? Heb jij maar 4 jaar middelbaar? ._.

    Ja :')


    -

    Pijnlijk maar ach dat overleef je wel toch. Ok dat klonk bot ik bedoelde meer dat je het wel super vet hebt gehad dus dat de pijn niet zo uitmaakt. Maar ja toen ik de titel las dacht aah wat zielig geen stunt. Maar nu ik dit lees valt het nog wel mee.

    (K)


    Het komt wel goed schatje <3