• Ik las het net op Oceanup dat Robert tegen Oprah gezegd zou hebben, dat hij en Kristen zwanger zijn. Persoonlijk geloof ik er niet veel van, aangezien OK het meest onbetrouwbare blad is, maar wat denk jíj er van? :D

    Ghihi, grappig? Ik geloof het niet


    Yongguk & Daehyun <33

    Weeral ? Hoeveel keer is die al zwanger geweest oô Ik geloof het opnieuw niet.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    We zien het over 9 maanden wel.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Pattinson is gewoon een beetje raar. Toen ze hem vorig jaar vroegen of hij Kristen Stewart twn huwelijk had gevraagd zei hij dat hij dat niet meer wist omdat hij zoveel mensen had gevraagd. Dat zei Kristen ook. xD


    Alis volat propriis

    Geen idee. Dat zou ik dus echt niet weten. Ten eerste is die Robert Pattison een klein beetje een rare gozer. En tja..aan de andere kant zal het me niks verbazen als het waar is.


    *~* Proud Luxury *~*

    We zullen zien, ik geloof het niet.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ze komt aandacht te kort. :Y)


    I hope you die :3

    Alweer? ..of nog steeds?
    Ik geloof het niet, sorry x')


    I clicked my heels and wished for you.

    *Kucht* Iets te vaak op het knopje gedrukt.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 10:25 ]

    Robert had het tegen Oprah gezegd omdat ze vroeg of ze een stelletje waren. Daarom antwoorde hij dus dat Kristen zwanger was van hem. Sjongejonge, er wordt hier gelijk gespeculeerd over vanalles, maar jullie hebben het stuk van Oprah niet eens gezíen. Is het dan niet een beetje raar om gelijk je oordeel te trekken?

    Juneau schreef:
    Robert had het tegen Oprah gezegd omdat ze vroeg of ze een stelletje waren. Daarom antwoorde hij dus dat Kristen zwanger was van hem. Sjongejonge, er wordt hier gelijk gespeculeerd over vanalles, maar jullie hebben het stuk van Oprah niet eens gezíen. Is het dan niet een beetje raar om gelijk je oordeel te trekken?

    Er wordt toch helemaal niet gespeculeerd? Er wordt in de beginpost zelf al gezegd dat het onwaarschijnlijk is en er wordt alleen maar om een mening gevraagd.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Juneau schreef:
    Robert had het tegen Oprah gezegd omdat ze vroeg of ze een stelletje waren. Daarom antwoorde hij dus dat Kristen zwanger was van hem. Sjongejonge, er wordt hier gelijk gespeculeerd over vanalles, maar jullie hebben het stuk van Oprah niet eens gezíen. Is het dan niet een beetje raar om gelijk je oordeel te trekken?

    Oh, sorry als jij denkt dat ik het zo bedoel, maar dat doe ik dus niet. (:

    Het was een grapje, Robert zei dat omdat Oprah omdat zij vroeg of ze een stel waren. Maar Kirsten antwoorde daar weer op met dat Robert zwanger is en niet zij :')


    -

    En dat is al de zoveelste keer dat zoiets wordt gezegd.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Had Kristen niet een vriend?