• Ik las het net op Oceanup dat Robert tegen Oprah gezegd zou hebben, dat hij en Kristen zwanger zijn. Persoonlijk geloof ik er niet veel van, aangezien OK het meest onbetrouwbare blad is, maar wat denk jíj er van? :D

    Departure schreef:
    Ze komt aandacht te kort. :Y)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stuiterbal schreef:
    (...)
    Er wordt toch helemaal niet gespeculeerd? Er wordt in de beginpost zelf al gezegd dat het onwaarschijnlijk is en er wordt alleen maar om een mening gevraagd.
    Heb ik ooit gezegd dat ik het over de beginpost had? Ik doelde op het hele topic. Overigens wordt er wel degelijk gespeculeerd. (krul)

    Juneau schreef:
    (...)Heb ik ooit gezegd dat ik het over de beginpost had? Ik doelde op het hele topic. Overigens wordt er wel degelijk gespeculeerd. (krul)

    Dat zeg ik toch ook niet? Er wordt door iedereen hier gezegd dat het zeer onwaarschijnlijk is, dus vanwaar die reactie?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hier al een topic over?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Secede schreef:
    Had Kristen niet een vriend?


    Die heeft ze gedumpt voor Robert x'D
    Eerlijk gezegd geloof ik dit niet, maar als het wel waar is, zien we het vanzelf :Y)


    What's the point of living, when there's no death?

    Hmmm, ik geloof het niet :'D


    And he's the only person who ever left me breathless.

    Ik ga voor... Niet waar ^^


    Beeeeeeeesje :-)

    Kirsten én Robert zijn zwanger?
    Goh, dat vind ik knap van Robert.(krul)


    everything, in time

    vampirisch schreef:
    Ik heb hier al een topic over?

    Ik kom eerlijk gezegd haast nooit op het forum. :x

    Desolate schreef:
    Kirsten én Robert zijn zwanger?
    Goh, dat vind ik knap van Robert.(krul)

    Zo noemen ze dat. ><

    Athenodora schreef:
    (...)
    Zo noemen ze dat. ><


    Haha, nou ik heb dat nog nooit gehoord?xd Maar dat kan er ook aan liggen dat ik in Brabantlonië woon?(':

    On-topic; ik geloof het gewoon niet.xd


    everything, in time

    Ik geloof het niet. (cat) En anders zien we wel een krijsend kind in hun armen liggen over negen maanden. (nerd)


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Hij had dat gezegt als grapje..! want ze vroegen hun of ze een stelletje waren en toen zei hij dat..en toen ging kristen mee doen ofzo las ik op msn site!

    er staat een fout in je titel het is stewart


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat was een grapje LOL


    "Let them eat cake!"