• Ik ga vanavond dus naar mijn crush :9~ -gisteren ging niet door-
    Maar ik heb tegen mijn moeder gezegd dat we gewoon bij iemand film gaan kijken met een grote groep enzo, anders gaan ze weer moeilijk doen en me ermee pesten enzo ;$

    Maargoed, vertellen jullie altijd eerlijk waar je heengaat en met wie?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja vertel ik gewoon eerlijk
    en als de plaats van bestemming is veranderd dan vertel ik dat later ook gewoon


    Why don't you break my heart

    meestal wel ja. :3

    Jap, tot nu toe wel.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hmm, nee, soms niet x'd.
    Als ik bijv met twee dudes uit mijn klas naar de film ga, en me bff gaat mee, zeg ik gewoon dat ik met me bff ga :'D


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ja.
    Als ik lieg, komt ze er later toch altijd achter. ;3


    - hoi ;D

    ja, maar met wie is wat anders

    Normaal wel maar als ik maar om 22u. weg mag dan vraag ik aan mijn moeder of ik naar de film mag gaan van 22u. Terwijl ik dan gewoon in de stad rondloop met een vriendin.

    Nope, hahaha. Ik zeg ja ik ga een film kijken met vriendinnen terwijl er ook jongens komen. Mijn vader heeft dan altijd de neiging om te praten over eventuele 'vriendjes'. Trouwens, op de een of andere manier hebben ze me altijd door en vragen ze: 'Wie dan allemaal?'


    it's so empty living behind these castle walls

    Washington schreef:
    Nope, hahaha. Ik zeg ja ik ga een film kijken met vriendinnen terwijl er ook jongens komen. Mijn vader heeft dan altijd de neiging om te praten over eventuele 'vriendjes'. Trouwens, op de een of andere manier hebben ze me altijd door en vragen ze: 'Wie dan allemaal?'

    Ja dat heb ik dus ook altijd :') Ik moest een heel verhaal ophangen over mensen die zouden komen. Dus ik allemaal onbekende namen opnoemen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nee, dan kom ik nooit meer de deur uit! :Y)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Nee XD ik zeg meestal : is goed dat ik naar vriendin ga?
    maar soms ga ik gewoon naar een jongen xD anders gaan ze zeiken van : je vriendje ? =O en blablabla xD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    meestal wel ja :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Niet altijd.

    Ook niet altijd.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Seel schreef:
    meestal wel ja :Y)


    Your Butt is Mine!