• Dit soort topics zijn echt zo niet mij.xd

    Maar goed, morgen zou ik met mijn 'crush' naar de bios gaan alleen gister smste hij of we elkaar in de stad konden zien. Nouja, ik moest er toch nog heen dus dat heb ik gedaan. Het was echt superleuk en ik vind hem ook leuk. Maar toen ging het heel vaag over tot de uhm, hoe zeg je dat? 'Verkering.' En nu snap ik niet of we het wel hebben of niet. Volgens mij wel, maar nu ik het eenmaal met hem heb, wil ik dat niet.
    Ik vind hem écht leuk, maar ik wil niets denk ik? Ik word misselijk als ik eraan denk dat ik zijn vriendin ben, terwijl ik toch al eerder een vriendje heb gehad.

    Snapt iemand mij beter dan dat ikzelf doe?

    Edit;
    Ik ben echt kotsmisselijk. Het voelt alsof ik zo moet overgeven. Ik wil het hem zeggen, maar kan ik dan nog wel morgen met hem naar de bios gaan?

    Edit 2; Hij is ook te klef, sgatje dit, sgatje dat. En dan ook nog SGATJE ipv SCHATJE. Nou, daar kan ik niet tegen. Ik wil het niet, echt niet. Ik ben bang en misselijk. Maar ik kan dit niet in zijn gezicht zeggen, ik zie hem nooit. Ik ga niet met hem afspreken om zoiets te zeggen.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 21:42 ]


    everything, in time

    Desolate schreef:
    (...)

    Het is misselijkheid. Niet zoiets als vlinders in mijn buik. Telt dat ook?


    Stress voor dat afspraakje bedoel ik, geen vlinders (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bindingsangst :O, misschien erover praten met vriendinnen enzo of op google bindingsangst opzoeken krijg je ook veel tips :P

    Sgatje, hahaha.
    Dat staat zo dom, sorry. :$


    Smiling but close to tears.

    Desolate schreef:
    (...)

    Het is misselijkheid. Niet zoiets als vlinders in mijn buik. Telt dat ook?

    Kan toch ? Dat heb ik ook soms hoor. :3


    None but ourselves can free our minds.

    Imperfect schreef:
    (...)
    Kan toch ? Dat heb ik ook soms hoor. :3

    Aha, nou, ik heb gister 2 keer moeten overgeven. Dus als dat daardoor komt, ben ik screwed.xd


    everything, in time

    JAxLUNA schreef:
    ga hem gewoon een keertje neuken vind ie vast leuk :'D


    of doe het bij je moeder


    Ga geen domme dingen zeggen als je nix te zeggen slet! en ga geen andere mensen lastigvallen hier op Q want dan kun je hier net zo goed opflikkeren x]


    Je mpp moeder swaa

    Een proefperiode van een week. Daarna moet je alle ja's en nee's wegen. Dan weet je of het echt iest kan worden zonder dat maar-gevoel binnen in je.

    Ik snap het helemaal want ik heb het zelf ook meegemaakt.. dat komt doordat het, voordat je eenmaal verkering met hem hebt, je de hele tijd die fliterige spanning hebt, en dáár houden mensen zo van bij verliefdheid (is onderzocht ;) ). Denk er nog maar eens goed over na. Geef het nog een kans. Ik heb destijds te snel de verkeerde beslissing genomen en het uitgemaakt en daar heb ik nog lang spijt van gehad. Dus.. ga met hem naar de bios, en gun jezelf de tijd. :) Succes meis :)

    [ bericht aangepast door een moderator op 18 mei 2010 - 12:50 ]


    ars moriendi