• Ik heb net een paar lettertype's gedownload en met winrar gewoon geopend, maar als ik ze dan in de map 'Lettertypes' bij instellingen wil zetten geeft ie aan dat het ongeldig is en dat ik hem niet daar naartoe kan downloaden. So my question, weten jullie hoe ik dat niet meer heb, of dat ik ze in ieder geval kan gebruiken?


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Geef de link eens van waar je ze gedownload hebt. Dan ga ik ze wel even downloaden en kijken of ze het bij mij doen.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik download ze altijd bij www.dafont.com. Dat werkt altijd bij mij. Ik weet idd niet waar jij ze hebt gedownload. Probeer anders dafont^^

    Alsjeblieft
    En dan moet je kijken voor:
    Chicago House,
    Rock Show Whiplash,
    Windsong,
    en Jellyka Saint Andrews Queen.
    Thanks for looking. (baby)

    Ik ga kijken bij die dafont. Dankjewel

    [ bericht aangepast op 24 juni 2010 - 13:07 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Sjippies nog aan toe. xD
    Ik klik op vorige en nu moet ik me gaan registreren. Wat een blonde actie van me x'D
    Maar ik denk dat het aan het bestand ligt, want als je op google zo'n lettertype intypt met daarachter ''font'' dan kun je altijd wel een goede download vinden.:Y)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ze doen het allemaal nu ik ze van dafont.com af heb gehaalt.
    Bedankt voor jullie hulp.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Caithlyn schreef:
    Sjippies nog aan toe. xD
    Ik klik op vorige en nu moet ik me gaan registreren. Wat een blonde actie van me x'D
    Maar ik denk dat het aan het bestand ligt, want als je op google zo'n lettertype intypt met daarachter ''font'' dan kun je altijd wel een goede download vinden.:Y)


    Nja, maakt niet uit. Ik heb ze nu. Even uitproberen. (A)


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Gelukkig doen ze het nu^^