• Ik was gisteren op 'schooluitje' naar Amsterdam en daar kregen we een folder in het Anne Frank-huis. Er was zo'n heel irritant kind uit mijn klas die de hele tijd aan mijn kop zat te zeiken en met haar folder mij te slaan. En toen had ik mijn folder opgerold en haar op haar kop geslagen. Niet eens heel hard ofzo, maar toen rende ze dus de WC in.

    Later kwam ze weer naar buiten en zeikte over een miniscuul scheurtje in haar bril die ik had gemaakt. En nu komt ze aan op msn dat het helemaal met verzekering geregeld moet worden enzo o.o

    Ik vind dat echt een beetje overdreven, sorry.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 22:58 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Oké.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ah, wat overdreven van dat kind!
    Mss beter niet geslaan, mijn geniale amber?
    maar ja, ze verdiende het vast :X

    [ bericht aangepast op 13 mei 2010 - 23:01 ]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Blessed schreef:
    ah, wat overdreven van dat kind!
    Mss beter niet geslaan, mijn geniale amber?
    maar ja, ze verdiende het vast :X

    Weet je hoe irritant zij is. Dus ja, ze verdiende het wel. Ook al had ik mss niet moeten slaan.


    Hope goes lost but never dies.

    van een opgerolde folder krijg je toch geen krasje in je bril?
    het is niet dat brillen niks kunnen hebben.
    volgens mij is t gewoon van iets anders!


    Just got to make sweet love `till the break of dawn

    Nou sorry, maar ik vind het wel sterk dat jij met een zachte tik haar bril kan slopen. Dan vind ik dat wel erg knap van je. (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Vet raar! Ze heeft vast in de wc zelf die bril lopen verzieken en jou de schuld geven. :O

    Gewoon niet betalen!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Cantage schreef:
    (...)
    Weet je hoe irritant zij is. Dus ja, ze verdiende het wel. Ook al had ik mss niet moeten slaan.


    BTW, ik draag een bril, en laat die héél véél vallen, en daar zitten nu nog maar een paar krasjes op dus is het gewoon heel overdreven.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    WickedWorld schreef:
    van een opgerolde folder krijg je toch geen krasje in je bril?
    het is niet dat brillen niks kunnen hebben.
    volgens mij is t gewoon van iets anders!


    *insert philosophical cringe expression here*

    dude je kent je eigen kracht neit als je met een papiertje haar bril kan slopen:'D
    feel proud

    kee ontopic,,,dat kiend stelt zich aan


    Why don't you break my heart

    omg.

    als ik jou was, was dat kind nu met een bloedneus weg =D
    Ik hou van slaan.

    Ze vroeg erom. Trek je er niets van aan.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Omg, ze is goed in overdrijven. Dat je haar hebt geslagen kan ik wel begrijpen trouwens; zij sloeg jou eerst, dan kan ze het terugverwachten. (:

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 0:08 ]

    Dan zeg je -sorry voor mijn opkomende taalgebruik-:'Dat jij altijd zo'n aandachttrekker bent en moet leven van de energie en aandacht van anderen, is niet mijn probleem. Dat jou ouders jou altijd zo verwennen en jij nooit je eigen keuzes hoeft te nemen, kan ik er niets aan doen dat jij zo onzeker en bang als de pest bent. Als jou bril naar de klote gaan, omdat jij mij eerst slaat, dan is dat mooi jou probleem, steek die verzekering maar in je hol. En je aanstellerige gedrag erbij!" Zo, dat zo ik zeggen (krul).


    Wie du mir, so ich dir.

    Lol, mijn bril is al 30 x gevallen ofzo en heb nog geen krasje ;dd wat zou het van een folder! =D


    Don't be a drag, just be a queen.

    Damn, je had haar een stuk harder moeten slaan. Dan had ze tenminste iets om over te zagen :'D


    And in that moment, we were infinite.