• Er zit een meisje bij mij in de klas en nja we zijn wel een soort van vriendinnen, maar omdat we maar met 3 meisjes in de klas zijn en er 1 echt net een jongen is krijg ik dus alle typische meiden dingen over me heen. En ik weet even niet welk advies ik haar moet geven...

    Ze vind een jongen heel erg leuk, alleen hij heeft al een vriendin, nou smsen ze dus heel veel en heeft hij schijnbaar gezegt dat hij haar wil ontmaagden (ze is like 15). Nou wat zouden jullie doen? Ik weet echt niet welk advies ik haar moet geven o_o

    ps: de reden waarom ik dit zo moeilijk vind is omdat ik zelf ook iemand heel leuk vind die al een vriendin heeft, ik weet hoe het voelt... :/

    [ bericht aangepast op 4 okt 2010 - 18:14 ]


    -

    Haha, dumpen. Als iemand dat tegen je zegt... Ik vind dat vies eigenlijk. Zoiets zeg je ten eerste niet als je een vriendin hebt, en ook niet als ze je vriendin niet is.


    Your make-up is terrible

    Zeggen dat hij fout zit, en ze beter verdient.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Heeft hij dat niet gezegd in een grappige context? Misschien heeft ze het wel helemaal verkeerd opgevat ofzo, via sms kan alles anders worden opgevat.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Once a cheater, always a cheater.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Assassin schreef:
    Haha, dumpen. Als iemand dat tegen je zegt... Ik vind dat vies eigenlijk. Zoiets zeg je ten eerste niet als je een vriendin hebt, en ook niet als ze je vriendin niet is.

    Nee dat dacht ik dus ook al, maar het zit tussen hem en zijn vriendin nietzo goed geloof ik, en ik kan wel geloven dat hij mijn vriendin echt leuk vind...


    -

    Eldunari schreef:
    Heeft hij dat niet gezegd in een grappige context? Misschien heeft ze het wel helemaal verkeerd opgevat ofzo, via sms kan alles anders worden opgevat.

    Hmm nee hij heeft het gesmst en op msn verteld geloof ik, lijkt me geen grap


    -

    Nouja, als hij zich zo gedraagt tegenover jouw vriendin, terwijl hij zélf een vriendin heeft, kan hij net zo goed 'vreemdgaan' op jouw vriendin. Als je begrijpt wat ik bedoel.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    Nouja, als hij zich zo gedraagt tegenover jouw vriendin, terwijl hij zélf een vriendin heeft, kan hij net zo goed 'vreemdgaan' op jouw vriendin. Als je begrijpt wat ik bedoel.

    Ja klopt, daar zit ik ook erg mee... Ik weet niet hoe ik haar dit moet vertellen :/


    -

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Hmm nee hij heeft het gesmst en op msn verteld geloof ik, lijkt me geen grap

    In dat geval is het gewoon een viespeuk. En het zegt al behoorlijk veel over die jongen als hij die dingen al zegt tegen een meisje die nieteens zijn vriendin is. Ik zou aan haar vragen of ze serieus nog deze jongen wil. Zeg niet tegen haar van 'Ja, hij is een viezerik' maar laat haar zelf een keuze maken. Als ze dan voor hem kiest, is het haar fout als er iets kuts gebeurd. Ofzo. :Y)


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Emirates schreef:
    Zeggen dat hij fout zit, en ze beter verdient.


    make cake, not war

    Eldunari schreef:
    (...)
    In dat geval is het gewoon een viespeuk. En het zegt al behoorlijk veel over die jongen als hij die dingen al zegt tegen een meisje die nieteens zijn vriendin is. Ik zou aan haar vragen of ze serieus nog deze jongen wil. Zeg niet tegen haar van 'Ja, hij is een viezerik' maar laat haar zelf een keuze maken. Als ze dan voor hem kiest, is het haar fout als er iets kuts gebeurd. Ofzo. :Y)

    Ze is echt helemaal weg van hem, je mag geen fout woord over hem zeggen of ze word chaggie, ik weet zeker dat ze het gaat doen als ik geen goed argument verzin zonder haar boos te krijgen...


    -

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Ja klopt, daar zit ik ook erg mee... Ik weet niet hoe ik haar dit moet vertellen :/

    Gewoon zeggen?
    Of wacht, wat bedoel je met 'dit' ?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Illuminati schreef:
    (...)
    Gewoon zeggen?
    Of wacht, wat bedoel je met 'dit' ?

    Dat als hij voor haar zou kiezen hij ook vreemd kan gaan in hun relatie. (:


    -

    AnotherNight schreef:
    (...)
    Ze is echt helemaal weg van hem, je mag geen fout woord over hem zeggen of ze word chaggie, ik weet zeker dat ze het gaat doen als ik geen goed argument verzin zonder haar boos te krijgen...

    Hmm. Oke, dan is ze gewoon naief. Jezus. Misschien moet je haar dan wel boosmaken, dat ze dan wel inziet dat het gewoon fout is. Zou ik doen.


    Orders say shoot, you pull the trigger?

    Eldunari schreef:
    (...)
    Hmm. Oke, dan is ze gewoon naief. Jezus. Misschien moet je haar dan wel boosmaken, dat ze dan wel inziet dat het gewoon fout is. Zou ik doen.

    Hmm ja, ik gah et proberen, bedankt (:


    -