• dat er de laaste tijd op het forum bijna geen mening kan worden gegeven zonder dat er een zware discussie ontstaat (daarmee bedoel ik net geen ruzie maar dat je wel begint te schelden enzo) bv. je zegt dat je dat of dat niet leuk vind en dan begint het spelletje. je word uitgescholden dat je raar of debiel of hypocriet of whatever bent terwijl het maar gewoon een mening is.


    nog even twee dingen:

    1) dit is absoluut niet aanvallend of whatever bedoeld het viel me gewoon op.

    2) sorry als hij verkeerd staat x)

    xXx

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 14:51 ]


    Change, the only good thing in this world.

    Dat is al lang zo, hoor. (cat)

    Dat is wel waar,ik denk dat dat komt omdat mensen te snel op hun teentjes zijn getrapt. Tegenwoordig kan men (bijna) niks meer hebben. Zeker niet als het over iets gaat dat ze leuk vinden of een bekentheid die zo "aanbidden".


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Altijd hééél lang idd.


    Hope goes lost but never dies.

    hihi dat merk ik ook wel.
    daarom stel ik altijd in dat ik geen reactie wil ontvangen voor het geval ik een verkeerde opmerking maak :X


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Inderdaad. En het is ook nodig om als je een andere mening hebt eronder te zetten van: "Dit is niet aanvallend bedoeld" omdat mensen zich zo snel aangevallen voelen tegenwoordig. Omg.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    dopey schreef:
    hihi dat merk ik ook wel.
    daarom stel ik altijd in dat ik geen reactie wil ontvangen voor het geval ik een verkeerde opmerking maak :X


    ik zet er (als ik bijna zeker ben dat sommige het verkeerd zouden opvangen zoals met deze) altijd bij dat het niet aanvallend bedoeld is, dat helpt meestal ook wel :D


    Change, the only good thing in this world.

    Dit is een vrij land forum.
    Als iemand een mening heeft moeten we dat gewoon accepteren. =)


    I've got your back like a bra strap.

    THATSwhatsup schreef:
    Dit is een vrij land forum.
    Als iemand een mening heeft moeten we dat gewoon accepteren. =)


    dat is het nu, dan doen sommige niet en dat kan behoorlijk vervelend zijn...


    Change, the only good thing in this world.

    Dat komt omdat men tegenwoordig niet alleen een mening geeft, maar je ook gelijk de grond in boort. Kijk iemand mag best zijn mening geven, maar hou het wel netjes.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Laat dat nou net de reden zijn dat de sfeer op Q naar de klote raakt/is geraakt :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ja, je hebt wel gelijk denk ik. Best slecht.


    Alis volat propriis

    Highway schreef:
    Dat komt omdat men tegenwoordig niet alleen een mening geeft, maar je ook gelijk de grond in boort. Kijk iemand mag best zijn mening geven, maar hou het wel netjes.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Welcome to the world.


    ok

    Highway schreef:
    Dat komt omdat men tegenwoordig niet alleen een mening geeft, maar je ook gelijk de grond in boort. Kijk iemand mag best zijn mening geven, maar hou het wel netjes.


    true


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Je hebt gelijk


    Nobody is perfect