• dat er de laaste tijd op het forum bijna geen mening kan worden gegeven zonder dat er een zware discussie ontstaat (daarmee bedoel ik net geen ruzie maar dat je wel begint te schelden enzo) bv. je zegt dat je dat of dat niet leuk vind en dan begint het spelletje. je word uitgescholden dat je raar of debiel of hypocriet of whatever bent terwijl het maar gewoon een mening is.


    nog even twee dingen:

    1) dit is absoluut niet aanvallend of whatever bedoeld het viel me gewoon op.

    2) sorry als hij verkeerd staat x)

    xXx

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 14:51 ]


    Change, the only good thing in this world.

    true


    The grass is not always greener on the other side

    Eigenlijk totaal geen last van. Ik probeer mijn mening ook enigszins fatsoenlijk te geven. Zo niet, laat het me weten!
    EDIT: Aaah, examen over drie kwartier.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 12:43 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    hmhm D:


    New Story!; Alles Wird Gut [Billshido]

    Niet echt wat van gemerkt eigenlijk?


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Mensen kunnen best hun mening zeggen, alleen mensen zijn vaak snel gekwetst.(Waaronder ik.) Als je iets bijvoorbeeld kut vind, kun je beter zeggen ik vind het niet zo leuk. Dat komt wat zachter over.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Hmm.. discussies hoeven niet bepaald slecht te zijn. Je kunt best ingaan op iemands mening, en daar een discussie over voeren. Als het dan uit de hand loopt, kun je de reactie melden & dan wordt er wat aan gedaan.


    Life is hard and then we die

    Dat is altijd al geweest en ik denk dat het hier ook niet zal veranderen.

    Mensen mogen tegen mij altijd zeggen wat ze willen, ook in de door mij gestarte topics. Discussies vind ik niet erg. Die vind ik juist erg leerzaam en ik ben altijd benieuwd naar wat anderen denken enzo en als het uitloopt op ruzie.. van mij part schelden ze me helemaal naar de klote, zolang ze hun mening maar fatsoenlijk onderbouwen. En juist diegene die dan alles in de war komen schoppen, hebben niet eens een eigen mening en als het erop aan komt durven ze niets meer te zeggen.

    Dat is jammer, en je hebt wel gelijk. Maar ik denk dat iedereen dat wel vind. Daarom is het juist dan de kunst om tegen zo'n persoon compleet neutraal of vrolijk te reageren, of hem juist dood te negeren. Na een tijdje word het dan niet meer leuk.. dan gaan ze vanzelf wel weg.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2010 - 14:50 ]


    Wie du mir, so ich dir.