• Ben jij het daar mee eens? dat vraag ik me heel erg af.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 17:57 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 mei 2010 - 19:43 ]


    When words fail music speaks

    Ja, gewoon normaal doen punt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    cool (cool)


    "Let them eat cake!"

    eens.


    Never forget the things that make you smile

    Lijkt me logisch?


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mee eens, maar ... ik ben nog geen scheldend iemand op Q tegen gekomen? ;o


    Don't be a drag, just be a queen.

    xDeathBreath schreef:
    Mee eens, maar ... ik ben nog geen scheldend iemand op Q tegen gekomen? ;o

    kijk eens bij de tropic is dat normaal. Dan heb je er wel een gezien! en gelezen :X


    When words fail music speaks

    Creation schreef:
    Lijkt me logisch?

    Vancha schreef:
    (...)
    kijk eens bij de tropic is dat normaal. Dan heb je er wel een gezien! en gelezen :X
    Ik heb gekeken, wat is er serieus mis met dat kind? Echt een steekje los (of wat meer xD)


    Alis volat propriis

    terrecht!


    The grass is not always greener on the other side

    Imperfect schreef:
    Eens ! n.n


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Stel dat je er niks aan kan doen,dus iemand bent die schelden gewend is en niet in 1,2,3 kan ophouden..(dus eigenlijk automatisch scheld terwijl je het niet wilt of niet doorhebt) zou ik zeggen, okee kijken het een tijdje aan..
    maar als je het express doet en omdat je het stoer vind ofzo of leuk vind om iemand uit te schelden..zou ik zeggen,ga maar weg!

    Jongeh, laat dat levenloze kind gewoon lekker, daar doen de mods wel wat aan (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik ben het er een beetje mee eens,
    soms scheld iemand, iemand anders uit om een rede.
    -Ruzie buiten Quizlet.
    -De ander heeft het er zelf na gemaakt.
    -etc.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Eens.
    Maar er word in dit topic genoemd: 'mensen die hun lullige reactie niet voor zich kunnen houden.' Als iemand je mening vraagt, je bent het er niet mee eens, vind het lelijk or whatever; Wat voor nut heeft het dan om beetje te doen alsof je het WEL leuk vind. Want dat merk ik hier een beetje op quizlet, en daar kan ik me ook aan ergeren; mensen die niet hun eigen mening durven te zeggen, omdat ze dan worden afgezeikt door mensen die niet tegen kritiek kunnen.

    En mensen, doe niet zo serieus over JAxLUNA, hebben jullie nou zelf ook niet door dat als je er zo hysterisch op reageerd ze het alleen maar leuker vind?

    [ bericht aangepast op 15 mei 2010 - 8:44 ]


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Eens, (:


    wth.