• Hee mensen,
    Ik zit echt al urenlang te denken en te denken.. en ik ben echt een ramp in titels verzinnen. Ik ben daar niet origineel in en ik kan er echt niet op komen. Ik hoop dus dat iemand mij hier kan helpen met een titel bedenken.
    Het verhaal gaat over een meisje (cheyenne) dat achter het geheim van een aantal mysterieuze jongens wilt komen. Uiteindelijk komt ze daar achter en word ze verliefd op Sam Uley, de Alpha van die groep. (Mensen die twilight enz. kennen zullen weten wat het is, maar ook mensen die er niks van af weten zouden het kunnen lezen, aangezien het totaal niet op twilight lijkt en het geheel eigen verzonnen is. )
    Hier de proloog voor de duidelijkheid misschien:

    *Proloog*
    Ik had nooit nagedacht over wat ik de rest van mijn leven zou doen. Maar zelfs al had ik dat gedaan, zou ik nooit hebben bedacht dat het zo zou zijn gelopen.
    Toen ik bij Kyle in La Push ging wonen en geïnteresseerd raakte in een aantal mysterieuze jongens, veranderde mijn leven volledig. Ik heb nooit spijt gehad van deze beslissing. Ondanks alle gevaren en geheimen die het met zich meedroeg was ik niet bang. En het had zó vaak fout kunnen gaan. Ik zou ook nooit bang kunnen zijn. Ik hield van avontuur, ik hield van mijn nieuwe leven, ik hield van alles wat ik nu had. De tijd raasde voorbij, maar ik hoefde me geen zorgen te maken. Ik was gelukkig en ik had alles wat ik nodig had. Vriendschap en liefde.
    Het maakte me niet uit wat hij was. Ik wist de consequenties en de verantwoordelijkheden die mijn geliefde op zich droeg en ik accepteerde die. Ik voelde me één van hen, en zij vonden dat ook.
    Ondanks alles wat er gebeurt was en nog zou gebeuren, kon ik geen afstand van hen nemen.
    Ik wist waar ik van hield en wat ik wilde. Hij heette Sam Uley.

    hopelijk wilt iemand me helpen en weet diegene ook wat, haha (A)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    niemand? :(


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Uhmm, let me think....

    Stupid In Love?

    Kwist niks anders, sorry. ='|


    I've got your back like a bra strap.

    hm... i'm still thinking x'D
    bedankt voor t reageren in ieder geval ;p

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 20:59 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Haha, graag gedaan. (:


    I've got your back like a bra strap.

    ik ga het mijn inspirerende andere-story-lezende lezers vragen (nerd) x'D


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    euh, Effet l'amour? betekend Liefdes Effect


    All this dampness is damp.

    Het is wel mooi! maar.. ik denk beetje onduidelijk (:
    En ik denk dat ik het al heb. (iemand anders vind dat tenminste)

    'A real secret cannot be told' zou dat een goede zijn voor dit verhaal ??


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    maar krijgt ze ook wat met Sam? Want als Emily in de weg zit moet je een andere titel hebben dan als zij er gewoon uit weg gelaten is.


    Alis volat propriis

    Ja, dat krijgt ze uiteindelijk wel. Maar nee, er komt geen emily in voor ;')
    helemaal zelf bedacht enz. en dat soort dingen heb ik er uitgelaten x'D Ook geen bella ofzoiets. ;p

    Maar, voor de mensen die er geïnteresseerd in zijn (en dat hoop ik) ; Hij staat erop! de proloog en een eerste deel. deze zijn kort, maar ze zullen in de toekomst langer worden. Het is een begin :') Ik hoop dat mensen het willen lezen..

    http://www.quizlet.nl/stories/21054/a-real-secret-cannot-be-told----sam-uley-/

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 22:45 ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.