• Natascha (Deadshot) en ik zijn bezig om een Quizlet fanpagina op Facebook aan te maken. Met deze pagina willen we graag de interesse wekken van nieuwe mensen, maar ook een plaats waarop leden kunnen kijken en wij dingen van Quizlet zelf zullen promoten. Maar hiervoor hebben we een pakkende naam nodig, eentje die weergeeft wat Quizlet is, maar ook nieuwsgierigheid zal opwekken. We willen graag mensen met de juiste interesses lokken en het tegelijk een beetje simpel houden.
    Wat kunnen we dan beter doen dan het aan jullie met je creativiteit vragen? Het zou gaaf zijn als jullie met wat leuke opties komen, die we daarna in een poll zetten zodat jullie kunnen stemmen op de leukste ervan!

    De pagina

    De poll!
    We hebben ook besloten dat Keep calm and waste your time on Quizlet op de omslagfoto zal komen, in plaats als naam voor de pagina.

    [ bericht aangepast op 7 april 2015 - 9:57 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zet dit even tussen mijn topics. Als werktitel had ik nu even 'Q-writers', maar erg origineel is dat niet. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Quizics?

    Quiz lijkt me duidelijk.(:
    ics komt van -aholics.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Quizics?

    Quiz lijkt me duidelijk.(:
    ics komt van -aholics.^^


    Die is wel pakkend!


    Your make-up is terrible

    Er is volgens mij al een facebook site van Quizlet :)


    tiptoe through the tulips...

    DarkGothic schreef:
    Er is volgens mij al een facebook site van Quizlet :)


    Ja, de officiële, dit wordt meer een userpagina volgens mij.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben echt slecht in namen verzinnen maar als jullie nog hulp nodig hebben met het beheer, hoor ik het graag!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ja, de officiële, dit wordt meer een userpagina volgens mij.


    This en je titel is wel leuk^^


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Keep calm and waste your time on Quizlet


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avandra schreef:
    Keep calm and waste your time on Quizlet


    :Y) Daar ga ik sws een meme van maken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik vind specht leuk dat jullie er zo jullie best op doen! Mijn complimenten want het is een heel leuk idee.

    Ik weet alleen geen naam te verzinnen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    DarkGothic schreef:
    Er is volgens mij al een facebook site van Quizlet :)


    Het is inderdaad een fanpage. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    HalfBloodPrince schreef:
    (...)

    :Y) Daar ga ik sws een meme van maken


    Haha, doe dat. c;
    Ik heb sowieso nog geen leuke profielfoto gevonden. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.

    Avandra schreef:
    Keep calm and waste your time on Quizlet


    Dit zou de nieuwe slogan van Q moeten worden in plaats van ''Laat zien wie je bent!'':'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Deadshot schreef:
    (...)

    Haha, doe dat. c;
    Ik heb sowieso nog geen leuke profielfoto gevonden. 8D


    Is dat een hint (wbw)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Blackthorn schreef:
    Ik vind specht leuk dat jullie er zo jullie best op doen! Mijn complimenten want het is een heel leuk idee.

    Ik weet alleen geen naam te verzinnen.


    Dankjewel.^^
    Ik ben ook een ramp in namen bedenken haha. Zeker omdat het juist mensen buiten Quizlet moet trekken en dus wel de inhoud van Q bondig en leuk moet weergeven. xd


    Every villain is a hero in his own mind.