• Ik ben opzoek naar een makkelijk fotoshop programma. Maar ik weet niet zo goed welke ik het best kan downloaden lekker illegaal x'D Welk programma raden jullie me aan, en hebben jullie nog tips?
    alvast bedankt!!
    (h)

    [ bericht aangepast op 14 mei 2010 - 21:26 ]


    The grass is not always greener on the other side

    ik heb geen idee moest een keer doen voor school toen heb ik gwn paint gebruikt maar da werk niet goedxD


    Don`t mess whit me or you got shit baby!!

    SweetDreamer schreef:
    ik heb geen idee moest een keer doen voor school toen heb ik gwn paint gebruikt maar da werk niet goedxD
    haha, nee Paint is inderdaad niet echt ideaal xD


    The grass is not always greener on the other side

    gimp heb ik gehoord.


    Alis volat propriis

    Picasa? Het is makkelijk te gebruiken en simpel. Je kunt er geen uitgebreide dingen mee doen, maar toch wel de standaard leuke dingetjes. De foto's in mijn fotoboek die bewerkt zijn, zijn allemaal met Picasa bewerkt.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Hyperactive schreef:
    Picasa? Het is makkelijk te gebruiken en simpel. Je kunt er geen uitgebreide dingen mee doen, maar toch wel de standaard leuke dingetjes. De foto's in mijn fotoboek die bewerkt zijn, zijn allemaal met Picasa bewerkt.
    Ja, ik gebruik picasa ook regelamtig, maar het is inderdaad niet zo uitgebreidt, en dat is jammer:(


    The grass is not always greener on the other side

    Picnik.


    everything, in time

    Paint Shop Pro
    of simpeler; Photofiltre.
    Geniale programma's (nerd)

    Maar, voor Paint Shop Pro moet je even een code (of crack, hoe het ook mag heten) opzoeken en plakken. dan heb je hem 4-ever (cool)


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Paint shop pro,photofiltre,gimp..
    maar ik koop ze toch gewoon maar.-lekker duur-


    Imperfection Is Beautiful

    Ik gebruik Picasa.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Paintshop Pro (y)


    if being sane is being ordinary, id rather be mental

    Ik gebruik picnik.com, picasa of adobe photoshop


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    photoscape
    photoshop elements 7
    paintshop pro

    er zijn ook photoshop dingen op

    www.corel.com ;P

    ik gebruik picnik en picasa.

    moet je niet betalen voor picnik? of ben ik nou echt heel erg dom, en kan ik geen engels?


    The grass is not always greener on the other side