• Net ging ik met mijn hond wandelen, iets wat ik dagelijks doe. Ik woon naast het park, dus ik weet wat daar gebeurd. Normaal zit er een groep buitenlanders op de bankjes, maar vandaag niet.
    Een vader, een moeder, een jongetje en een meisje waren aan het voetballen op het veld. Gewoon vrolijke mensen die plezier hebben in de zon als een normale, blije familie. Zoiets zie je niet vaak meer.
    Ik heb daar serieus een tijdje gewoon staan staren totdat mijn hond er geen zin meer in had en me meesleurde.
    Maar wow, ik vond het toch wel opmerkelijk - en stiekem was ik blij dat die groep buitenlanders er niet zat, hihi.

    Jullie nog wat leuks gezien vandaag? :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    nee, niet echt x'D

    en is dat een park waar soms ook zwervers zitten? :3
    in de buurt van het station?

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 17:52 ]

    Boh, nee. Ik woon in Blerick, I guess you're talking about het Wilhelminapark or something.
    Die zwervers zijn tof, lol ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Hahha ;')
    Neej niets leuks


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    De wereld is aan het verbeteren (:


    Happiness hit her like a train on a track

    Ja ik zag mijn vriend vandaag. Die is leuk :'D


    -

    Nope, maar ik word ook altijd blij van zulke dingen :Y)


    Dat is mooi om te zien he (:
    Maar, ik heb het wel eens gehad, dat ik hondjes uit ging laten. En toen had ik dus de riemen af gedaan. Dat doe ik wel vaker, dan lopen ze achter elkaar aan enzo.
    Maar, dit keer lag er een zwerver! Gewoon! In he gras! Op een tas! ryme
    Maar sirieus, dat was zo eng he.
    Dus ik: "Sam! Max! Kom hier!"
    Toen ben ik ze voorzichtig maar gaan halen, maar die zwever ging allemaal iets mompelen, 't was echt heel eng haha x'D
    xoxox


    Beautiful people, are people who smile.

    Thingies schreef:
    Boh, nee. Ik woon in Blerick, I guess you're talking about het Wilhelminapark or something.
    Die zwervers zijn tof, lol ;D

    uh kan wel x'D
    ik weet de namen niet, ik fiets er alleen door voor naar school te gaan x'D

    en ik vind die zwervers maar vies en eng. :3

    Hihi ;D


    if being sane is being ordinary, id rather be mental