• Het is niet nodig nu als ik het resultaat zie van de poll van Tokio Hotel vs MBV. Maar toch denk ik dat we als aliens onze krachten moeten bundelen en voor de zekerheid toch maar even moeten stemmen (zie filmpje).



    Voor degene wiens Engels niet echt super is. Tokio Hotel zegt dat als ze winnen ze het nieuwe album uitbrengen. Winnen ze niet dan krijgen we dus never het album te horen. Niet iets wat we willen toch? Dus STEM! :)

    Edit: Sorry ik ben de link helemaal vergeten! MTV's Musical March Madness.
    Edit2: Ik snap ook wel dat ze hun album wel uitbrengen als ze niet winnen. Het is een geintje van de jongens, ze zullen echt niet hun harde werk weggooien.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:35 ]

    Moet je wel een link geven. (cat)


    Your make-up is terrible

    Serieus? Ik heb hier denk ik een te duidelijke mening over om te posten.


    I am an idiot, I move.

    Denk je nou echt dat ze de moeite en tijd steken in een cd om hem vervolgens niet uit te brengen? (cat)


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Madonna schreef:
    Denk je nou echt dat ze de moeite en tijd steken in een cd om hem vervolgens niet uit te brengen? (cat)


    Nee natuurlijk niet. Ik ben een hoop maar niet achterlijk ;')

    Dat is chantage... Maar ze geven hem waarschijnlijk toch ook uit als ze niet winnen. Anders is ook al hun werk voor niets.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Wacht, wat? Ik ben nog altijd wel een beetje van van Tokio Hotel, maar dit vind ik pure chantage.. Ik voel me niet zo geroepen meer om te stemmen nu.


    Let the Night embrace you

    Het was al bekend voordat ze dit filmpje uitbrachten dat het nieuwe album (YES!) uit zou komen dit jaar in juni of juli. Dus wees maar gerust, zelfs als ze verliezen brengen ze dat album heus wel uit. Ik vind het wel erg slecht dat ze nu gaan 'dreigen' hiermee om stemmen te winnen (en ja ik zeg dit als een ex-fan van TH).


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Geen idee waarom ik dit niet eerder heb opgemerkt maar damn, wat zijn die accenten sexy. :9~


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik heb gestemd :)

    zal altijd een fan zijn :)

    Ik vind dit echt wel pure chantage hoor! Ik stem zéker niet, uit principe. Als je zo aan je stemmen moet komen....


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Chantage? Haha. Het is overduidelijk te zien/horen dat ze een grapje maken. Denk je echt dat ze hun album niet gaan uitbrengen als ze niet winnen? LOL!
    Ik heb trouwens gestemd
    (krul)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Almeria schreef:
    Chantage? Haha. Het is overduidelijk te zien/horen dat ze een grapje maken. Denk je echt dat ze hun album niet gaan uitbrengen als ze niet winnen? LOL!
    Ik heb trouwens gestemd
    (krul)

    Hèhè thank god. Ik dacht precies hetzelfde. Chantage... Het is gewoon een geintje! ;)
    Leuk dat je gestemd hebt!

    Ohmygosh ze zijn wel heel erg veranderd!
    Kan niet wachten voor het nieuwe album


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Tokio Hotel is door naar ronde 2!! Nu zijn ze tegen Japandroids. Gelukkig heeft MTV maatregelen genomen tegen het vals spelen van o.a. de fans van mbv. Er is nu een code die je moet intypen voor je kunt stemmen.

    Ik vind die code echt ontzettend kut, want hij blijft bij mij echt heel lang laden en dan springt hij alweer terug naar het stemmen voordat ik die code ook maar in kan vullen. Gelukkig is TH nog aan het winnen met meer als 97%. ;p


    You will never know, just how beautiful you are to me.