• Je noemt gewoon wat alle mensen boven je hebben gezegt en voegt daar zel iets aan toe wat begint met de laatste letter van het woorde die de gene boven je heeft gebruikt. Dus als er staat pet zeg jij bijv. troep. snappie? oke ik begin.

    ik ga op vakantie en ik neem mee: mobiel


    When words fail music speaks

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster,onderbroek,wc papier, kleren & mijn spaarpot


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz & Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend en mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up,Harry Potter poster,onderbroek,wc papier, kleren,mijn spaarpot,And Justin bieber..x


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik ga op vakantie en ik neem mee: Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die spullen in te proppen:Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen

    & een stijltang. ;d


    People change like the seasons - J. Cole

    Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten


    Stop the tape and rewind - One Direction

    Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay


    Ivar Oosterloo.

    obiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla


    You’re falling into history.

    Mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla, een bikini.

    mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla, een bikini, een moordenaar...

    [ bericht aangepast op 25 juni 2010 - 17:57 ]


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla, een bikini, een moordenaar, een Hummer


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla, een bikini, een moordenaar, een Hummer, Jackson Rathbone


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    mobiel, dekbed, Ipod, mijn tandenborstel, Freddie Mercury, haarelastiekjes, een knuffel, een balpen, mijn crush, geld, Tom Kaulitz, Yulia Volkova, kleren, sieraden, mijn vriend, mijn beste vriend, mijn laptop, pizza, een Chinees, pandapirate, mijn glimlach, mijn dagboek, alle twilightboeken, Jack Barakat, Michael, een foto van Paul Gray, make-up, Harry Potter poster, onderbroek, wc papier, kleren, mijn spaarpot, Justin bieber en een koffer om al die dingen in te proppen, stijltang, stephanie, eten, Ibrahim Afellay, een chinchilla, een bikini, een moordenaar, een Hummer, Jackson Rathbone, Lolly's


    The way we live, is the way we die