• Voor mij dan.
    Net twee weken vakantie gehad en morgen dan weer naar school. 8 uur achter elkaar les. Voor alle vakken heb ik huiswerk, maar voor geen enkele heb ik het af. En met de meeste loop ik ook nog eens belachelijk achter. Tevens heb ik wat afspraken met mijn mentor gemaakt en daar heb ik ook nog geen ruk aan gedaan.
    I'm death.
    En ik ga heel vroeg opstaan zodat ik voor school nog naar Amanda kan, want die is morgen jarig. Misschien kunnen we ons dan nog gaan bezatten, hihi :3

    Boh, net wanneer ik echt mijn best voor school wilde gaan doen, doe ik geen fuck.
    Kill me already.
    Bewijst trouwens maar weer dat ik gewoon echt problemen heb.
    Stomme problemen ><

    Moest ik eventjes kwijt.
    Doebiedoebiedoe (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    neem tijd voor jezelf om alles wat je voor school moet doen op een rijtje te zetten.
    Dat bezorgt je minder stress als dat je alles op het laatst uitsteld..
    (Ik hoop niet dat je 4 havo doet want dan wordt ik bang voor volgend jaar, als ik doorstroom :()


    The grass is not always greener on the other side

    SweetThing schreef:
    neem tijd voor jezelf om alles wat je voor school moet doen op een rijtje te zetten.
    Dat bezorgt je minder stress als dat je alles op het laatst uitsteld..
    (Ik hoop niet dat je 4 havo doet want dan wordt ik bang voor volgend jaar, als ik doorstroom :()

    5 havo, daar moet je voor oppassen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Had jij twée weken vakantie? ._.
    Oké ik ook, maar ik nam die tweede week gewoon zelf vrij. (krul)
    -box- Nou ben je niet meer de enige die morgen problemen krijgt.


    Scream for mercy!

    Zaitsev schreef:
    (...)
    5 havo, daar moet je voor oppassen.
    kutjebef:X


    The grass is not always greener on the other side

    Wat doe jij hier dan nog op Quizlet?
    Hupla, van die PC af and huiswerk maken!


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wou dat het zo gemakkelijk ging. Ik ben gewoon te lui en heb totaal geen zin.
    Boh...
    IHateMyself.


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    omg ik wou dat ik twee weken had :|
    bij ons mag je niet eens huiswerk opgeven voor de eerste dag na de vakantie xo


    I love Marshawk

    je zult toch aan je huiswerk moeten beginnen, wil je geen problemen krijgen. Je kan altijd nog wel zeggen dat je het niet snapte, maar kijk dan eerst naar wat je moest maken of leren, anders als je alles zogenaamd niet snapte valt dat op ;)

    Succes (A)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Thingies schreef:
    Ik wou dat het zo gemakkelijk ging. Ik ben gewoon te lui en heb totaal geen zin.
    Boh...
    IHateMyself.

    Ik heb net hetzelfde.
    Vorige jaren was ik super gemotiveerd voor school en nu: niets meer..
    Ik moet tegen morgen ook nog een grote test fysica leren en eigenlijk had ik dit lang weekend al mijn teksten voor mijn mondeling examen frans moeten voorbereiden en mijn taken voor Nederlands en Engels moeten doen. En ik ben gaan feesten en luieren.. (cat)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Sid schreef:
    (...)
    Ik heb net hetzelfde.
    Vorige jaren was ik super gemotiveerd voor school en nu: niets meer..
    Ik moet tegen morgen ook nog een grote test fysica leren en eigenlijk had ik dit lang weekend al mijn teksten voor mijn mondeling examen frans moeten voorbereiden en mijn taken voor Nederlands en Engels moeten doen. En ik ben gaan feesten en luieren.. (cat)

    Gurl, we're screwed...
    Feestje houden? (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Thingies schreef:
    (...)
    Gurl, we're screwed...
    Feestje houden? (krul)

    Always in for a party :Y)


    Home is now behind you. The world is ahead!

    school is nu eenmaal dingen opofferen..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh, ik moet onder Engels naar de tandarts. Dat is tenminste al één zorg minder ;D


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Nu voel ik me wel gelijk een stuk minder wanhopig.
    Maar, kijk wat je snel kan maken, en doe dat dan even. En de volgende keer probeer je het gewoon te maken.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.