• Voor de mensen die niet weten wie ze zijn, Hillsong is een christelijke band met mooie christelijke liedjes. En 5 juni ga ik (voor het eerst) naar eo-jongeredag. Ja, ik geloof, ben er trots op.
    Maar wat ik echt gewoon geweldig vind is dat Hillsong daar dus ook komt. Dit nummer vind ik echt mooi http://www.youtube.com/watch?v=-08YZF87OBQ
    Door dit nummer krijg ik gewoon kippevel, ik begin opeens te glimlachen en voel gewoon vreugde. Klinkt misschien een beetje njhhhh, want niet iedereen is gelovig en dat accepteer ik.
    Maar ben gewoon zo blij dat ik Hillsong ga zien bij eo-jongerdag. Een vriendin van mij Renske en ik gaan als we daar vroeg zijn bij de voorste rij staan, als het lukt. En misschien komen we in beeld op tv ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Met jou kan ik praten^^ Zelf zing ik in een christelijk tienerkoor. I'm proud of it.
    Ik ben nog nooit naar de EO-jongerendag geweest maar zou het wel graag willen. Maar ik kan steeds niet.. echt kut.. :(

    [ bericht aangepast op 16 mei 2010 - 20:53 ]


    The grass is not always greener on the other side

    Een vriendin van mij gaat daar denk ik ook wel heen.


    Life is hard and then we die

    SweetThing schreef:
    Met jou kan ik praten^^ Zelf zing ik in een christelijk tienerkoor. I'm proud of it.
    Ik ben nog nooit naar de EO-jongerendag geweest maar zou het wel graag willen. Maar ik kan steeds niet.. echt kut.. :(


    Koewl, yeah iemand gevonden ^^
    Jammer dat je dan niet kan komen ):
    Wij gaan met de jongere "club" van onze kerk samen erheen met de trein enzo..en als we daar zijn mogen we zelf overal heen gaan lopen enzo...
    Ik kijk er echt naar uit ^^


    Maybe part of loving is learning to let go...

    ZoeZealous schreef:
    (...)

    Koewl, yeah iemand gevonden ^^
    Jammer dat je dan niet kan komen ):
    Wij gaan met de jongere "club" van onze kerk samen erheen met de trein enzo..en als we daar zijn mogen we zelf overal heen gaan lopen enzo...
    Ik kijk er echt naar uit ^^
    Gaaf..
    voor onze club is het seizoen dan afgelopen. En kijk.. al mijn vriendinnen zijn niet gelovig dus tja,die zien het niet zo zitten om dan mee te gaan:(


    The grass is not always greener on the other side

    Klinkt redelijk goed. Kan zeker een stuk slechter. Al moet ik zeggen dat ik me wel dood erger aan de reacties bij dat filmpje..

    Anyway: veel plezier op de EO jongerendag alvast :Y)